آخرین خبرها

اعتراض نیروهای شرکتی مخابرات در مرکز دیجیتال پلدختر

اعتراض نیروهای شرکتی مخابرات در مرکز دیجیتال پلدختر

استان‌ها > لرستان – چند نفر نیروهای شرکتی مخابرات شهرستان پلدختر به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در مقابل مرکز دیجیتال این شهرستان اعتراض کردند .

اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، معترضان به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اعتراض کردند و خواستار انعقاد قرارداد مستقیم با مخابرات و رفع تبعیض و برقراری امنیت شغلی شدند .
علی حیدریان از معترضان شرکتی مخابرات پلدختر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارخبرآنلاین درپلدختر، هدف از تحصن و تجمع را عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل عنوان کرد و اظهار داشت: برای چندمین بار و چند سال متوالی به همین منظور دست به تجمع اعتراض آمیز می زنیم اما با این وجود ترتیب اثری داده نمی شود و مسوولان صدای دادخواهی ما را نمی شنوند .
محمد دارابی یکی دیگر از نیروهای شرکتی مخابرات پلدختر با 14 سال سابقه خدمتی اظهار داشت :برادر شهید و فرزند جانباز با مدت هشت سال قرارداد مستقیم و 6 سال نیروی شرکتی هستم و مسوولان در نجمع های قولی به ما نیروهای شرکتی قول دادند که طرح طبقه بندی مشاغل را اجرا کنند ولی این امر تحقق پیدا نکرد و ما امنیت شغلی نداریم .
نعمت اله دستیاری فرماندار پلدختر در این خصوص اظهار داشت: در جمع کارکنان شرکتی مخابرات این شهرستان حاضر شدم و پای درد دل آنها نشستم آنها نسبت به عدم اعمال طرح طبقه بندی مشاغل و دریافتی پایین و عدم امنیت شغلی معترض بودند .
وی افزود: این موضوع مختص شهرستان پلدختر نیست بلکه یک بحث کلی و کلان کشوری است و در نهایت تجمع کنندگان جهت ادامه کار به محل کار خود بازگشتند تا کارهای ارباب رجوع رسیدگی کنند .
مرتضی احمدی یکی از مراجعه کنندگان به شرکت مخابرات پلدختر گفت: از روستا برای کار مخابراتی به این شرکت مراجعه کردم که کسی پاسخگو نبود و مخابرات خالی از کارمند بود با توجه به این که روز شنبه اولین روز هفته می باشد و مراجعه کنندگان زیادی به این شرکت می آیند ولی دریغ از یک راهنمایی کوچک و ما در هوای گرم و طاقت فرسای بدون این که کارم انجام شود به روستا بازگشتم .
وی افزود: روز نخست هفته با خیل عظیم مراجعه کنندگان به مخابرات مواجه شدم که آنها نسبت به عدم پاسخگویی کارکنان و عدم حضور آنها در محل کار اعلام نارضایتی کردند .

46

46

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا