آخرین خبرهاسیاسیملی

حمایت قصه پرداز متوهم اصولگرایان از مهدی فلاح

دکتر مهدی فلاح کاندیدای جوان و بی تجربه در حوزه مدیریت کلان و عرصه قانون گذاری به جبهه صبح ایران پیوست.

به گزارش تدبیرشرق، جریان مردمی موسوم به “صبح ایران فردا“ که اخیرا در بحبوحه انتخابات مجلس دوازدهم در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران اعلام موجودیت کرد را علی اکبر رائفی پور مدیر موسسه مصاف بعنوان دبیرکل و سعید محمد به عنوان عضو هیات موسس هدایت می کنند.

علی اکبر رائفی پور تئوریسن جدید اصولگرایان است که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و همچنین منبرهای اصولگرایان جای ثابت دارد و اکنون با نزدیک شدن به انتخابات مجلس دوازدهم از طریق تریبون ها و سخنرانی هایش در فضای مجازی خط مشی جریان فکری خود را دنبال می کند!

در فهم رائفی‌پور از جهان امروز، ما اساسا به‌دنبال پاسخ دادن به سوالات گوناگون و اندیشه‌ورزی جهت حل مسائل نیستیم بلکه در یک صف‌بندی در جبهه‌ خیر و شر و آماده‌ یک مصاف آخرالزمانی هستیم. حتی در نامه‌ او به امیرحسین مقصودلو(تتلو) بعد از انتخابات ۹۶ نیز آنجا که می‌گوید: «به‌خاطر این روزها به حالت غبطه می‌خورم نه فقط از این جهت که مظلوم واقع شده‌ای، بلکه بیشتر برای این که معیار تشخیص حق از باطل گشته‌ای!» این گرایش به تقسیم‌بندی همه‌چیز به خیر و شر مطلق آشکار است.

با این نگرش حتی می‌توان سد کرخه را نیز در این مصاف جای داد. در سخنرانی‌هایی از رائفی‌پور که بنابر فیلم‌های موجود حداقل در سه موقعیت و زمان مختلف تکرار شده است، وی مدعی می‌شود: «کاربرد اصلی سد کرخه اقتصادی نیست. سد کرخه حجمی از آب را پشت خودش نگه می‌دارد که درصورتی‌که بشکند، موجی به ارتفاع ۱۲-۱۰متر در خلیج‌فارس ایجاد می‌کند و کشورهای حاشیه‌ خلیج‌فارس را با سونامی زیر آب می‌برد.»

حال با این حجم از تفکرات توهم آمیز باید پرسید حمایت علی اکبر رائفی پور از این کاندیدای جوان واقعا حائز امتیاز است یا باعث ریزش آرای وی خواهد شد؟!!

/انطباق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا