آخرین خبرهااسلایدر

خطاب به کاندیدای جوان مدعی انقلابی گری رشت؛ این پول ها را از کجا آورده ای؟!

در ماه‌های اخیر، نام یک جوان کم تجربه مدعی انقلابی‌گری در رشت با بریز و بپاش‌ و پول‌پاشی های فراوان در عرصه سیاسی استان مطرح شده است.

به گزارش تدبیرشرق، این جوان که حتی اگر نام و نام خانوادگی وی را در گوگل جستجو کنید، اثری از وی نمی‌توانید پیدا کنید، به نظر می‌رسد تصور کرده است که فضا آن‌قدر آشفته و خراب است که می‌توان بدون هیچ رزومه و کارنامه‌‌ای و صرفا با هزینه کردهای نجومی و شعارهای توخالی پرطمطراق مردم را فریب داد.

جوانی که مدعی است گزینه جبهه پایداری است و تقلای زیادی برای حضور در لیست نهایی اصولگرایان استان کرده، مورد حمایت مدافعین عملکرد دولت ابراهیم رئیسی قرار دارد اما خود به نظر می‌رسد تقیه کرده و برای جلب نظر مردم، به انتقاد از عملکرد دولت می‌پردازد. با این اوصاف مشخص نیست در صورت حضور وی در مجلس، این جوان جویای نام در صف حامیان دولت قرار خواهد گرفت یا منتقدان آن؟!

حتی اگر از موضوع شائبه تخلف تبلیغات رسانه‌ای و میدانی زودهنگام چندین و چندماه قبل از بازه قانونی این کاندیدا، بگذریم، با این حال یک سوال مهم مطرح است که این کاندیدای رشت که کارمندی ساده بوده است، این پول‌های فراوان و نجومی را از کجا آورده است که این‌گونه از ماه‌ها قبل تبلیغات زودهنگام انتخاباتی را آغاز کرده و تنها در یک نمونه شنیده می‌شود سفارش چاپ ده ها هزار پوستر و بنر داده است!

مردم انتظار دارند که منابع مالی همه داوطلبان انتخابات، از کوچک و بزرگ و از جمله این کاندیدای جوان مشخص و شفاف شود تا همه بدانند چه فرد یا افرادی، با هزینه‌های هنگفت، قصد دیکته و تحمیل کاندیدای اجاره ای خود به جریانات و احزاب سیاسی و جامعه را دارند.

بدون شک زمانی که یک فرد به عنوان داوطلب جوان انقلابی معرفی می‌شود اما رفتار و گفتار وی با ادعاهای وی مغایرت دارد، این امر، ضربه‌ای سخت به نظام و انقلاب و اعتماد مردم وارد می‌سازد که جبران آن، دشوار خواهد بود.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا