استان ها

حسن خسته بند: شعار علیه رئیس جمهور در نماز عید فطر موجب شادی دشمنان می‌شود

حسن خسته بند

خسته بند با اشاره به شعار علیه رئیس‌جمهور در مصلی تهران اظهار کرد: این‌گونه حرکات را هیچ فردی تأیید نمی‌کند و به‌گونه‌ای موجب شادی دشمنان جمهوری اسلامی می‌شود.

به گزارش تدبیرشرق، حسن خسته بند در گفت‌وگو با فارس، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر با اشاره به شعار علیه رئیس‌جمهور در مصلی تهران اظهار کرد: این‌گونه حرکات را هیچ فردی تأیید نمی‌کند و به‌گونه‌ای موجب شادی دشمنان جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با تشریح لفظ فرمان آتش به اختیار از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: با توجه به رهنمودها و توضیحات رهبر معظم انقلاب در مورد اینکه آتش به اختیار چه معنایی دارد باید در راستای این فرمایشات حرکت کنیم.

نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس با اشاره به مسافرت معاون اول رئیس‌جمهور به گیلان خاطرنشان کرد: درصد بسیار بالایی از مردم گیلان به رئیس‌جمهور منتخب رأی دادند و می‌توان این موضوع را از آمارها مشاهده کرد پس مردم گیلان از دولت انتظار دارند تا مشکل اشتغال جوانان در استان حل شود و همچنین دولت نگاه ویژه‌ای به تیم‌های فوتبال گیلانی داشته باشد.

خسته بند درباره روند اجرای پروژه میلیاردی آب‌رسانی روستایی گفت: جلسه‌ای با مسئولین آب منطقه‌ای جهت رفع مشکلات آب‌رسانی کشاورزان شهرستان و بررسی روند اجرای پروژه میلیاردی آب‌رسانی روستایی تشکیل شد.

وی افزود: جلسه با مدیرعامل آبفای استان، معاونین و ریاست آبفای انزلی در خصوص اجرای طرح بازسازی برخی از نقاط شهر و اتصال آن به تصفیه‌خانه‌های شهرستان جهت پیگیری تسهیلات سفر تابستانی، حضور انبوه گردشگران، ساماندهی ناجیان غریق برگزار شد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با اشاره به برگزاری نشست مشترک با مدیرکل بنادر و دریانوردی، استاندارد، فرماندار، دامپزشکی و معاونت مربوطه منطقه آزاد انزلی گفت: این نشست در اداره کل بندرها و دریانوردی گیلان به‌منظور رفع موانع و مشکلات تجار در جهت تسهیل در امر ورود کالا و رفع مشکلات صورت گرفت.

خسته بند به بازدید از طرح‌های عملیات نجات تالاب انزلی به همراه فرماندار انزلی اشاره کرد و افزود: به‌منظور اجرای لایروبی شنبه‌بازار روگا، ایجاد فضای سبز، مجموعه تفریحی اعتباربخشی ۸ میلیارد به ۱۳ روستای غرب انزلی، برق‌رسانی و لوله گزاری تا هفته دولت انجام خواهد شد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس بابیان اینکه در شهرستان دو تصفیه‌خانه وجود دارد گفت: برای نصب دستگاه‌های تصفیه‌خانه غازیان حدود ۸۰ میلیارد هزینه نیاز است.

وی به لزوم ساخت آزمایشگاه در بندر انزلی اشاره کرد و افزود: توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اداره کل بندرها و دریانوردی و همچنین به دلیل تسریع کارهای آزمایشگاهی، ساخت این آزمایشگاه ضرورت دارد و مصوبات جلسات مربوط می‌بایست پیش از برگزاری جلسات پیگیری شود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا