آخرین خبرهاخبر داغ

آخرین خبرها از تعداد تلفات نیروهای صهیونیست در پی حمله نیروهای مقاومت

رسانه غربی به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که در عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت علیه این رژیم تاکنون ۲۲ نفر از ساکنان فلسطین اشغالی کشته شدند.

به گزارش تدبیرشرق، منابع رسانه‌ای غربی و رژیم صهیونیستی به نقل از منابع خبری در فلسطین اشغالی خبر دادند که تلفات این رژیم در حملات نیروهای مقاومت نوار غزه رو به افزایش است.

خبرگزاری رویترز در گزارشی به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، شمار تلفات حملات موشکی و راکتی حماس به ۲۲ کشته و بیش از ۵۰۰ زخمی افزایش یافته است

منابع رسانه‌ای به نقل از وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی خبر دادند که در حملات امروز به فلسطین اشغالی، حداقل ۵۴۵ نفر از صهیونیست‌ها زخمی و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

صبح روز شنبه (امروز) بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

شبکه «سی‌ان‌ان» در گزارش خود به نقل از منابع اورژانس رژیم صهیونیستی خبر داد، حداقل ۲۲ نفر از صهیونیست‌ها در حملات امروز کشته شدند.

به گزارش روزنامه انگلیسی «گاردین»،  یک مقام ارشد امدادی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک شبکه رادیویی اسرائیلی اعلام کرد که شمار تلفات صهیونیست‌ها «بیش از ۲۲ نفر» است.

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا