آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

کشف ۲۰ هزار قلم دارو و مکمل قاچاق در رودبار

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۲۰ هزار قلم دارو و مکمل انرژی‌زای قاچاق در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه اغلب داروها و مکمل‌های قاچاق و غیر مجاز به صورت غیر بهداشتی و غیر قانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آنها ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد، اظهار کرد: پلیس با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به سمت رشت به یک دستگاه خودرو پراید وانت که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۶ هزار و ۷۱۰ عدد قرص، ۳ هزار و ۳۸۳ عدد آمپول و ۱۶۸ قوطی پودر مکمل و انرژی‌زا قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه متهم ۳۵ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه اشاره کرد و بیان کرد: پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا