آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

صدور ۳۷۴ مجوز تاسیس واحد صنعتی در گیلان

مجوزمدیرکل صمت گیلان از صدور بیش از ۳۰۰ جواز تاسیس صنعتی در ۲ سال گذشته در گیلان خبر داد و گفت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۷۴ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۸ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال صادر شده است.

به گزارش تدبیرشرق، تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از واحد صنعتی – تولیدی در حوزه ورق کارتن و جعبه گرانول و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت سیزدهم برای ایجاد ۲۷۸ واحد صنعتی جدید، جواز تاسیس صادر شده است، اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی با ۱۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی ۵۳۱ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح ۱۵ واحد تولیدی حوزه صنعت و معدن در هفته دولت گفت: از مجموع ۱۵ واحد تولیدی که در این هفته افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد ۱۲ واحد تولیدی صنعتی و سه واحد تولیدی صنفی هستند که چند واحد در مرکز استان و تعدادی نیز در شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

مدیر کل صمت گیلان با اشاره به افتتاح یک واحد تولیدی حوزه ورق کارتن و جعبه گرانول تصریح کرد: فاز توسعه‌ای یک واحد تولید کننده ورق کارتن و جعبه گرانول با ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار در شهر صنعتی رشت با ظرفیت تولید سالانه ۱۱ هزار تن، سرمایه‌گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۰ نفر و مساحت ۲۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در شهر صنعتی رشت بهره برداری شد.

پورحیدری از صدور بیش از ۳۰۰ جواز تاسیس صنعتی در ۲ سال گذشته در گیلان خبر داد و بیان کرد: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون، تعداد ۳۷۴ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۸ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال با پیش‌بینی اشتغال هشت هزار و۷۸۷ نفر صادر شده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم همچنین ۲۷۸ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار و ۱۳ میلیارد ریال مجوز ایجاد دریافت کردند، گفت: ماحصل آن اشتغال برای هفت هزار و ۹۶۰ نفر خواهدبود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا