آخرین خبرهااسلایدر

جزئیات تغییر قیمت بلیت هواپیما در ۲۶ مسیر پرتردد / رشد تا ۸۰ درصدی قیمت‌ها

جدول جدید قیمت بلیت پرواز‌های داخلی بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی منتشر شده است. بررسی تغییر قیمت مسیر‌های پرتردد حاکی از آن است که نرخ بلیت تا ۸۰ درصد نیز افزایش یافته است. به‌عنوان مثال قیمت بلیت پرواز تهران-بوشهر ۵۰ درصد، تهران-شیراز ۵۶.۵ درصد، تهران-کرمانشاه ۶۲ درصد و تهران-عسلویه ۵۷.۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تدبیرشرق، جدول جدید قیمت بلیت پروازهای داخلی بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی منتشر شده است. بررسی تغییر قیمت مسیرهای پرتردد حاکی از آن است که نرخ بلیت تا 80 درصد نیز افزایش یافته است. به‌عنوان مثال قیمت بلیت پرواز تهران-بوشهر 50 درصد، تهران-شیراز 56.5 درصد، تهران-کرمانشاه 62 درصد و تهران-عسلویه 57.5 درصد افزایش یافته است.
همچنین قیمت بلیت پرواز تهران-ارومیه نیز با افزایش 63.8 درصد به یک میلیون و 242 هزار تومان رسیده است. نرخ بلیت پرواز مشهد-آبادان با رشد 61.1 درصدی از یک میلیون و 317 هزار و 700 تومان به 2 میلیون و 122 هزار تومان افزایش یافته است.

گران‌ترین مسیر پروازی داخلی (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه) نیز با 2 میلیون و 299 هزار و 120 تومان برای گرگان کیش است. قیمت قبلی این مسیر پرواز یک میلیون و 278 هزار تومان بود که در قیمت‌گذاری جدید 80 درصد افزایش یافته است.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا