آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

احمدی، نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم انقلابی و دلسوزان نظام از وضعیت ولنگاری و عدم رعایت حجاب و عفاف در کشور به شدت نگرانند

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم انقلابی و دلسوزان نظام از وضعیت ولنگاری و عدم رعایت حجاب و عفاف در کشور به شدت نگرانند، وظیفه دولت است تا از قانون اساسی و احکام شریعت به دقت حفاظت و آن را اجرا نماید.

نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم انقلابی و دلسوزان نظام از وضعیت ولنگاری و عدم رعایت حجاب و عفاف در کشور به شدت نگرانند، وظیفه دولت است تا از قانون اساسی و احکام شریعت به دقت حفاظت و آن را اجرا نماید.

به گزارش تدبیرشرق، محمدرضا احمدی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه، ۲۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم انقلابی و دلسوزان نظام از وضعیت ولنگاری و عدم رعایت حجاب و عفاف در کشور به شدت نگرانند، آیا ۸ سال دفاع مقدس و زحمات و شهادت شهیدان را فراموش کرده‌اید؟ اگرچه می‌دانم شما نیز از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس هستید، اما وظیفه دولت است تا از قانون اساسی و احکام شریعت به دقت حفاظت و آن را اجرا نماید.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا