آخرین خبرهااستان ها

شهردار فومن :شهر فومن آماده استقبال از “بهار رمضان” است

شهردار فومن پیشاپیش با گرامیداشت فرارسیدن سال نو و نیر ماه مبارک رمضان گفت: امسال برنامه های شهرداری متفاوت تر از سالهای پیش اجرایی خواهد شد و برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ طرح زیباسازی و آماده‌سازی سیما و منظر شهری اجرایی میشود.

به گزارش تدبیرشرق، مهندس کاظم قربانی اظهار کرد: شهرداری فومن طرح زیباسازی شهر را با کمک نیروی خدمات شهری و به‌کارگیری دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین، تا پایان اسفندماه اجرا می‌کند که در این طرح خیابان‌های اصلی و فرعی، بلوارها، محلات و کوچه‌ها رفت‌وروب، پاکسازی و شست‌وشو می‌شود.
وی افزود: رفع موانع فیزیکی و جمع‌آوری نخاله‌ها، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر، شست‌وشوی سطل‌های زباله، نصب چراغ‌های روشنایی و رفع خاموشی‌ها در بلوارها و میادین و نورپردازی مسیرهای ورودی و خروجی شهر، از جمله اقدامات انجام شده در طرح استقبال از بهار است. شهردار فومن با بیان اینکه سرویس بهداشتی خیابان ۴ دی جهت استفاده شهروندان و بازارایان با اعتباری بالغ بر 1200/000/000ریال مجدد بازسازی کامل شد ،خاطر نشان کرد : سایر سرویس های بهداشتی موجود در سطح شهر نیز در حال بازسازی و تعمیر می باشد .
وی خاطرنشان کرد: گل‌کاری میادین ، بلوارها با انواع گل‌های فصلی و زیباسازی فضای سبز شهری همچنین افزایش سرانه فضای سبز شهری با کاشت درخت در ۱۵ اسفند روز درختکاری نیز جز اولویتهای اصلی شهرداری تا پایان سالجاری خواهد بود.
قربانی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی بلوارها و میادین سطح شهر به طول ۱۷ تا ۱۹ هزار متر صورت پذیرفته است ، ادامه داد: یکی از جاذبه‌های گردشگری فومن مجسمه‌های این شهر بوده که رنگ‌آمیزی و مرمت آن‌ها در حال انجام است که تا روزهای آتی به پایان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در روزهای پایانی اسفندماه جاری ، آذین بندی و فضاسازی شهری ، نصب المان با موضوع اعیاد شعبانیه ، عید نوروز و ماه رمضان ، اجرای هفت‌سین نوروزی ، احداث خانه روستایی در سطح میادین ، بلوارها و دیوارنگاره در راستای زیباسازی شهری ، نورافشانی لحظه تحویل همزمان در محلات سطح شهر اجرا می‌شود.
قربانی در سخنان خود قبل از ارائه اهداف ستاد خدمات سفر با ارائه گزارش عملکرد یکساله شهرداری خاطرنشان کرد : با حمایت ویژه تعضای شورای اسلامی شهر فومن و همشهریان فومنی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه پروژه در حوزه عمرانی ، فرهنگی توسط شهرداری فومن افتتاح و بهره‌برداری شد که به همت پرسنل شهرداری فومن و آماری بی سابقه در آسفالت معابر شهری 45/000/000 متر مربع در سطح معابر عمومی ، کوچه های سطح شهر عملیات آسفالت اجرایی شد و همچنین این روند ادامه دار است .

قربانی با اشاره به دیگر پروژه های عمرانی از احداث بلوار شهید بهشتی بطول 300 متر و تأمین روشنایی و فضای سبز ، احداث شهرک آموزش فرهنگ ترافیک برای کودکان ، در مجموع با اعتباری بالغ بر100600000000 ریال از محل منابع داخلی و حدود 2000000000 ریال اعتبارات استانی اشاره نمود .

شهردار فومن با بیان اینکه نیروهای شهرداری در ایام نوروز به صورت شبانه روزی در آماده‌ باش کامل برای خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران عزیز هستند، گفت: شهرداری فومن در تلاش است تا با زیباسازی بیشتر شهر در نوروز ۱۴۰۲، فضائی زیبا ، شاد و پرنشاط در شهر ایجاد و رضایت شهروندان و گردشگران را جلب نماید.

/خط قرمز

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا