آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

سفرهای غیرضروری به گیلان ممنوع!

گیلانرئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف از اواخر امشب در استان گفت: هموطنان در چنین شرایطی از سفرهای غیرضروری به استان بپرهیزند.

جاور صفاری امشب با اشاره به اینکه رانندگان در صورت سفر به استان طی روزهای پیش‌رو حتما تجهیزات زمستانه به‌ویژه زنجیرچرخ همراه داشته باشند و قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در همه محورهای گیلان به غیر از پونل- خلخال که هر ساله با بارش برف سنگین به‌منظور ایمنی ترددکنندگان بسته می‌شود، تردد در سایر شهرستان‌های استان برقرار است.

وی در ادامه افزود: براساس گزارش ها، هم‌اینک در محور آستارا – اردبیل در محدوده گردنه حیران و همچنین محور سیاهکل – دیلمان بارش باران را داریم. براساس پیش بینی هواشناسی امکان بارش برف در دامنه ها و حتی جلگه نیز از امشب در استان وجود دارد، بنابراین از هموطنان درخواست می شود تا مراقبت ها و تمهیدات لازم برای تردد در راه‌های استان را داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با سامانه ۱۴۱ ر مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند.

/هشت دی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا