آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر؛آیین افتتاح پروژه های مدیریت شهری لاهیجان با حضور استاندار گیلان برگزار شد

دهه فجر آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های مدیریت شهری لاهیجان با حضور استاندار گیلان و معاون امور عمرانی استانداری برگزار شد.

به گزارش تدبیرشرق ، در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور دکتر اسداله عباسی استاندار گیلان، دکتر مسعود کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان و مدیران دستگاههای اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان به بهره برداری رسید.
رضا زنده دل شهردار لاهیجان در این مراسم گفت: در دهه مبارک فجر امسال تعداد 5 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد و 895میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی افزود: این پروژه ها شامل روکش آسفالت خیابانهای سطح شهر با اعتبار 40میلیارد تومان، اجرای عملیات پیاده رو سازی سطح شهر با اعتبار هشت میلیارد و 125میلیون تومان، احداث پل نخجیر کلایه با اعتبار یک میلیارد و 120 میلیون تومان، بازسازی و اصلاح هندسی میدان شهید پاینده با اعتبار یک میلیارد و 500میلیون تومان و احداث آشیانه ایستگاه شماره 3 آتش نشانی با اعتبار یک میلیارد و 150 میلیون تومان می باشد که از محل درآمدهای عمومی شهرداری و اعتبارات استانی اجرا شده است.
وی در ادامه گزارشی از پروژه های در دست اجرای مدیریت شهری ارائه کرد.
زنده دل به اجرای پروژه مسیر پیاده رو و دوچرخه سواری تالاب حاجی آباد اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه هایی است که در هفته دولت کلنگ زنی شد و باعث خارج شدن شهر از فضای تک قطبی خواهد شد و گردشگری لاهیجان به سوی ضلع غربی شهر سوق داده می شود.
بهمن کنعانی، رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این مراسم با اشاره به اینکه عدم تصویب طرح تفضیلی شهر لاهیجان یکی از مشکلات مدیریت شهری و شهروندان می باشد، خواهان توجه به این بخش و تصویب و ابلاغ طرح تفضیلی شهر لاهیجان شد.
وی با بیان اینکه خانه سازی به صورت ارتفاع سازی انجام می شود، خواهان اختصاص یک دستگاه نردبان آتش نشانی به شرق گیلان و اختصاص ماشین آلات سنگین به شهرداری لاهیجان شد.
دکتر اسداله عباسی استاندار گیلان هم در این مراسم گفت: لاهیجان، پایتخت چای و نگین درخشان گیلان است که همیشه در همه زمینه ها خوب می درخشد.
وی با اشاره به پروژه پیاده رو سازی و دوچرخه سواری حاجی آباد و اظهار خوشحالی از اجرای این پروژه گفت: اینکه همه پروژه ها را متمرکز به استخر و بام سبز نکردید، خیلی عالی است و حق مردم لاهیجان هست که همه جا برخوردار و دارای امکانات باشند.
وی خطاب به اعضای شورا و شهردار لاهیجان گفت: جاذبه های خوبی ایجاد کنید و در بحث خدمات رسانی به مردم تلاش نمایید.
استاندار گیلان درمورد تصویب و ابلاغ طرح تفضیلی شهر لاهیجان هم گفت: در زمینه تصویب این طرح باید دقت شود و به خواسته ها توجه شده و بحث های فنی و زیبا منظر در آن دیده شود.

دهه فجر

دهه فجر

دهه فجر

دهه فجر

دهه فجر

دهه فجر

دهه فجر

دهه فجر

دهه فجر

/اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا