استان هااسلایدر

اعلام موضع دکتر قربانی نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر نسبت به هتک حرمت رییس جمهور در روز قدس

دکتر قربانی

اختصاصی تدبیرشرق// بنام خدا
روز قدس منشأ وحدت جهان اسلام است “رهبر معظم انقلاب”

براي بعضي ها تنهاچيزي كه معنا نداشت فلسفه روز قدس بود فقط انجام ماموريت، يعني توهين به رئيس جمهور وب دنبال آن انزجار ملت ازاين حركت ناپسند عده اي خودسر.

روز شنبه بعداز روز قدس براساس وظيفه نمايندگي و ماموريت محوله دريك سازماني حضور پيدا كردم و بعداز ورود به دفتر رئيس سازمان مربوطه، باسه نفر از كساني كه در دفتر مشغول كاربودند مواجه شدم-بعداز احوال پرسي وخداقوت وآرزوي قبولي نماز و روزه،يكي از آن عزيزان گفت فلاني ديروز راهپيمايي روز قدس را ديديد،از برخورد مردم با روحاني(رئيس جهمور) لذت برديد!!

با قاطعيت اعلام كردم كار بسيار زشتي بود و اين كارها به هيچ وجه به نفع نظام نيست!

بكي از آن ها درپاسخ اعلام كرد:ما ماموريت خود را انجام داديم.(جمله بسيار قابل تأمل)
نتيجه ميگيريم كه هنوز جريان خودسر،ستاد فرماندهي شان دركشور فعال است.
نتيجه ميگيريم كه اين گونه حركتها وحركتهاي مشابه آن درگذشته همانند توهين به رئيس محترم مجلس در قم، بهم زدن مراسم ها. سخنراني هاو… از ستادي دستور ميگيرند-هنوز اردوگاه جريانات خودسر پابرجاست و هنوز براي كشور و نظام هزينه ميتراشند، باور دارم كه بايد با اين گونه افراد با شدت برخورد شود تا هرچيز در كشور در مدار قانون قرارگيرد.

خوشحاليم كه دادستان كل كشور اعللام موضع نمود و انتظار است با اين گونه افراد خودمحور كه امنيت جامعه را دچار خدشه ميكنند برخورد قاطع شود تا همگان شايد اجراي قانون باشيم و اگر طالب اقتدارنظام و عزت ايران اسلامي هستيم بايد به قانون پايبند باشيم.

هرچند به كرّات ثابت شده است كه اين گروه قليل هرگز به قانون پايبند نبودند و فقط جهت تنبيه آنان بايد با قاطعيت برخورد شود.
(دكتر محمدحسين قربانى)

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا