آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

علیپور: تغییرات سازمانی و انتصابات جدید در راستای تحقق اهداف شرکت است معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای گیلان تودیع و معارفه شد

انتصاباتمازیار علی پور گفت: از معاون جدید پیگیری و پیاده سازی آئین نامه های عملیاتی در حوزه مشترکین انتظار می رود و باید تسلط کاملی بر آئین نامه ها داشته باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در سخنانی معاونت مشترکین را شاهرگ حیاتی شرکت آب و فاضلاب استان دانست و گفت: همه پروژه های اجرایی به منظور  بهره مندی حوزه مشترکین است و همکاری سایر معاونت ها جهت ارائه خدمات مطلوب به مشترکین تحت پوشش، ضروری است.

مازیار علی پور با قدردانی از زحمات معاون پیشین خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ تغییرات سازمانی و انتصابات جدید را در راستای تحقق اهداف شرکت و حرکت به سوی رشد و تعالی عنوان کرد و افزود: از معاون جدید پیگیری و پیاده سازی آئین نامه های عملیاتی در حوزه مشترکین انتظار می رود و باید تسلط کاملی بر آئین نامه ها داشته باشد.

همچنین رضا سبحانی معاون پیشین خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای گیلان گزارشی از فعالیت های انجام شده طی ۴ سال مسئولیت در این معاونت ارائه داد و ساماندهی حوزه مشترکین پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، پیاده سازی تعرفه ها و اجرای سیستم جدید مبتنی بر خدمات الکترونیک را از مهم ترین اقدامات انجام شده در این مدت ذکر کرد.

محمد رحیم زاده معاون جدید خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای گیلان هم با تاکید بر تحقق شعار سال بر اساس منویات مقام معظم رهبری گفت: استفاده از ظرفیت قراردادهای جدید برای قاریان کنتور، بازنگری روش صدور قبوض و ارسال لیست قاریان، شناسایی اقامتگاه ها و جمع آوری انشعابات غیرمجاز، شناسایی انشعابات خاص برای ایجاد درآمد پایدار و احیای کمیته آبرسانی برای انشعابات خاص از برنامه های پیش روی این معاونت خواهد بود.

در مراسمی در سالن جلسات ساختمان شماره یک شرکت آب و فاضلاب گیلان محمد رحیم زاده بعنوان معاون جدید خدمات مشترکین و درآمد و رضا سبحانی بعنوان مشاور مدیرعامل و دبیر هیات مدیره شرکت معرفی شدند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا