آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اول

نقطه قوت یا پاشنه آشیل؛ روابط عمومی منطقه آزاد انزلی منفعل تر از همیشه


اختصاصی تدبیرشرق// طی سالهای اخیر منطقه آزاد انزلی تغییرات زیادی به خود دیده ، به طوری که حداقل در عرصه مدیریت و معاونین شاهد این تغییر و تحولات بودیم که میتوان آن را تا اندازه ای طبیعی قلمداد کرد.
ولی شاید در عرصه عمومی و اجتماعی چیزی که بیشتر از همه به چشم میخورد انفعال عجیب منطقه آزاد در حوزه رسانه ای باشد. در دوران مدیریت امین افقی شاید بتوان گفت که اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها و تولید خبر و پوشش رسانه ای عملکرد منطقه آزاد به اوج رسید و روزی نبود که اخبار منطقه آزاد در عرصه فضای مجازی و روزنامه ها به چشم نخورد و تقریبا اکثریت مردم از اخبار این سازمان مهم در استان گیلان با خبر بودند.
با تغییراتی که اعمال شد و کاظمیان جای افقی را گرفت هر روزه ما شاهد افول عرصه خبر رسانی در منطقه آزاد انزلی هستیم و دیگر مانند گذشته از فعالیت های اقتصادی و سایر پیشرفت های منطقه خبر دقیق در دسترس نیست.
این مبحث تا اندازه ای مهم به نظر می رسد که میتوان اینگونه بیان کرد یا مدیریت منطقه آزاد دیگر مانند گذشته به روابط عمومی و اطلاع رسانی اهمیت نمی دهد یا شاید منطقه آزاد دچار افول شده و سردار سعید محمد باید هر چه سریعتر مانند منطقه آزاد کیش تصمیمی برای انزلی بگیرد و با جابه جایی های درست لازمه توسعه و پیشرفت این منطقه استراتژیک در استان گیلان را فراهم کند.
هر چه که هست روابط عمومی قوی میتوانست ، طی این سالها زمینه پوشش اخبار را با ارتباط بیشتر با رسانه های استانی و ملی و تولید خبر و محتوای لازم به معرفی بهتر منطقه آزاد انزلی که همچون نگینی در دریای کاسپین می درخشد اقدام نماید.

نویسنده: علی بزرگ بشر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا