آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مشکلات ۱۲طرح سرمایه گذاری در گیلان بررسی شد/ مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان از بررسی مشکلات و درخواست های ۱۲متقاضی اجرای طرح های سرمایه گذاری در این استان خبرداد

سرمایه گذاری

دکتر یونس رنجکش در چهل و هفتمین کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاری در استانداری گیلان افزود : این طرح ها شامل سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و خدماتی شامل احداث مجتمع های گردشگری ی ، تفریحی و رفاهی ، تولید محصولات کشاورزی ، صنایع دخانی ، بانک صنعت غذا و خانه های پیش ساخته بوده است.

وی اضافه کرد ؛ محل اجرای طرحها که توسط متقاضیان در خواست شد در شهرستان های رشت ، سیاهکل ، منطقه ازاد انزلی ،استانه اشرفیه ، بندر انزلی و رضوانشهر می باشد.
وی اظهار کرد : مهمترین مشکلات مطرح برای سرمایه گذاری در این جلسه تسریع در دریافت مجوزهای لازم برای اجرای پروژه ها -، مغایرت ها ی قانونی و ضوابط استقرار طرح ها و همچنین درخواست زمین برای سرمایه گذاری و مباحث تغییر کاربری های اراضی کشاورزی بوده است که توسط دستگاههای اجرایی توضیحاتی ارائه و تصمیماتی اتخاذ شد.
به گفته وی ، عدم آگاهی بسیاری از متقاضیان از نحوه بهره مندی از ضوابط دریافت مجوزها و نبود اطلاع رسانی کافی و راهنمایی های لازم از مهمترین مشکلات در اجرای طرح های سرمایه گذاری است که باید دستگاههای اجرایی برای کاهش زمان صدور مجوزها به ان توجه کنند.
به گفته رنجکش ، تسهیل گیری از اولویت های مهم در اجرای طرح های سرمایه گذاری و جلب مشارکت سرمایه گذاران است که نیازمند نگاه تسهیل گرانه در دستگاههای اجرایی دارد.
وی خواستار تسریع در روند صدور مجوزها بر اساس قوانین و پاسخگویی مناسب و به موقع به متقاضیان شد.

طرح سرمایه گذاری

طرح سرمایه گذاری

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا