آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

پایان آزادسازی سواحل آغازی برای گره‌گشایی اقتصادی باشد

آزادسازی سواحلبا پایان قائله آزادسازی سواحل آن هم پیش از موعد مقرر اعلامی از سوی رئیس‌جمهور در گیلان، حالا مردم گیلان در انتظار بروز تحرکات ملموس در حوزه اقتصادی برای برخورد با بانیان وضع موجود از سوی مقام عالی دولت هستند.

به گزارش تدبیرشرق، روز گذشته آخرین حریم ۶۰ متری سواحل گیلان با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان در منطقه تالش آزاد شد که القصه با برخورد قاطع مقام عالی دولت در استان با یک مقام اجرایی همراه بود.

وی با ابراز ناراحتی از عدم آزادسازی سواحل  مرتبط با اداره کل شیلات و مرکز تحقیقات ماهیان، دستور جمع‌آوری بناها و آزادسازی نوار ساحلی حداکثر تا تا پایان روز چهارشنبه صادر کرد.

در حاشیه همین بازدید بود که وی خطاب به رئیس شیلات تالش به ساختمان متروکه این واحد اشاره و آن را غیرقابل استفاده دانست که پس از مواجه با توجیهات رئیس این اداره، بلافاصله دستور عزل وی را به دلیل سرپیچی از دستورات صادره و ابلاغیه ها صادر کرد.

عباسی همچنین خطاب به فرمانداران، بخشداران و شهرداران تأکید کرد که طرح‌های جدید در راستای استفاده بهینه از ساحل و در جهت بهره‌مندی مردم ارائه کنند.

امشب نیز وی در توئیتی بر تداوم اقدامات قاطع برای پیگیری بدون تعارف حق مردم تأکید کرد که همین امر در کنار صحبت‌های وی درباره شدت گرفتن روند انتصابات در برنامه تلویزیونی مناسبتی دهه فجر و همچنین دستور رئیس‌جمهور در عدم بکارگیری از بانیان وضع موجود، انتظار مردم برای اقدام قاطعانه در حوزه‌های مختلف خدمتی را بیشتر کرده است.

حالا مردم گیلان باتوجه به عملکر قاطع اسدالله عباسی در حوزه آزادسازی سواحل، انتظار اقدامات مدیریتی با همین کیفیت در حوزه مسائل اقتصادی و برخورد با بانیان وضع موجود را داشته تا روند توسعه گیلان معطل مدیران خسته نشود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا