آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

مدیران در وسط میدان مشکلات مردم را مرتفع کنند

مشکلات مردمسرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه مردم به این دولت مردمی امیدوار هستند، گفت: رفع مشکلات مردم خواسته مقام معظم رهبری و دولت انقلابی است، همه مدیران ما باید در میدان باشیم و به میز و صندلی تکیه نکنیم و در دل مردم مشکلات را رصد و مرتفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین مصطفی‌پور امروز در جلسه معارفه معاونین فرماندار رشت با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر اظهار کرد: جایگاهی که امروز به دست جوانان سپرده شده امانتی است که توسط مردم رشت به آنها سپرده می‌شود و شایسته است با پذیرفتن این مسؤولیت‌ها این فرصت خدمت رسانی را غنیمت بشمارند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم توفیقی است که توسط خداوند به امانت گذاشته شده و باید به خوبی امانتداری کنند، گفت: فرصت خدمت به مردم مسؤولیت سنگینی است که باید به نحواحسن انجام گیرد چرا که  هیچ کدام از مدیران و مسؤولین، رسالتی مهمتر از خدمت به مردم ندارند و باید به این رسالت افتخار کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به نقش مردم و اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند، افزود: مردمی که ۴۳ سال انواع فشارهای اقتصادی و اجتماعی، تحریم‌ها و جنگ را تحمل کردند، شایسته بهترین‌ها هستند و مسؤولین باید خود را همواره خادم مردم بدانند.

مصطفی‌پور با اشاره به اینکه مردم به این دولت مردمی امیدوار هستند و مسؤولین با خدمتگزاری امید مردم را ناامید نکنند، گفت: رفع مشکلات مردم خواسته مقام معظم رهبری و دولت انقلابی است، همه مدیران ما باید در میدان باشیم و به میز و صندلی تکیه نکنیم و در دل مردم مشکلات را رصد و مرتفع کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه باید بپذیریم که سال‌های سال بین مردم و مسؤولین فاصله افتاده و شرایط به گونه‌ای بود که مردم، مسؤولین را جدای از خود می‌دیدند، افزود: واجب است مسؤولین ما در این دولت در بین مردم حضور یابند تا اعتماد عمومی به جامعه بازگردد.

انتخاب مسؤولین هم جوانی مدنظر است هم تجربه

فرماندار رشت نیز با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع) اظهار کرد: همه معتقدیم مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت بوده و با توجه به اینکه نگاه اسلامی و دینی بر نظام جمهوری اسلامی حاکم است، برای انجام این تکلیف مسؤولیت‌مان سنگین‌تر می‌شود.

حمیدرضا امام پناهی با بیان اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی توفیقی است که در قالب یک فرصت نصیب افراد می‌شود، گفت: باید تمام توان و تلاش‌مان را در راستای این ارائه خدمت به مردم به کار گیریم و بتوانیم به اهداف دولت سیزدهم به توسعه، عمران و آبادانی تحقق ببخشیم.

وی با تاکید بر شعار دولت مردمی ایران قوی «خدمت بی منت به مردم» و «انتخاب و انتصاب مدیران» براساس بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: مصادیق و افرادی که در مسیر وارد می‌شوند باید ضمن اینکه جوان باشند از تجربیات خوبی هم برخوردار باشند.

امام‌پناهی با بیان اینکه تلاش‌ها بر این است که با کمک مجموعه مدیران شهرستان بتوانیم خدمت بی‌منت براساس نگاه این دولت به مردم ارائه کنیم، تصریح کرد: ضمن قدردانی از تلاش‌های معاونین سابق فرمانداری و بخشدار مرکزی، برای معاونین و بخشدار جدید آرزوی توفیق و خدمت بی‌منت دارم و امیدواریم منشا تحول و حرکت نو در شهرستان باشند.

به گزارش فارس در ادامه این نشست از تلاش‌های نادر خوارزمی، علی اکبر پورعلی و مانی زرشکی تقدیر شد و عبدالله عموزاد، هانی سام دلیری و محمد صادق زارع  به ترتیب به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سرپرست بخشداری مرکزی رشت معرفی شدند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا