آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان:۸۲ میلیارد تومان از مصوبات مدیریت آب در سفر رییس‌جمهور به گیلان ابلاغ شد

مدیریت آبمدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان گفت: حدود ۸۲ میلیارد تومان از مبلغ ۸۲۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای حوزه آب منطقه‌ای استان که در سفر رییس جمهور مصوب شد طی ۲ هفته پس از سفر ابلاغ شد.

به گزارش تدبیرشرق؛وحید خرمی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سفر اخیر رییس جمهور به گیلان ۸۲۳ میلیارد تومان مصوبه برای شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان مصوب شد تا در حوزه مدیریت و اجرای پروژه های ساماندهی حوزه آب سرمایه گذاری شود.
به گفته وی، با پیگیری‌های انجام شده ۱۰ درصد از این مبلغ حدود ۸۲ میلیارد تومان ظرف مدت ۲ هفته بعد از سفر  در بودجه ۱۴۰۰ ابلاغ شد که برای استان بسیار موثر و مفید خواهد بود.
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه با اختصاص این مبلغ پروژه‌های مربوط به شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان نفس تازه ای می‌گیرد، اظهار داشت: پروژه‌های سدهای مخزنی،  آبرسانی آب شرب شهری در شرق و غرب استان گیلان و سدهای لاستیکی از  جمله طرح های در حال اجرای این شرکت است.
آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی به همراه جمعی از وزرا و معاونین هشتم بهمن ماه در پانزدهمین سفر استانی خود مهمان مردم گیلان بود.

/روابط عمومی آب منطقه ای گیلان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا