آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

حاتم پورباقری رئیس شورای شهر بندر کیاشهر در دیدار با اعضای هیئت والیبال:ایجاد زمین مناسب برای والیبال ساحلی بندر کیاشهر با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی

والیبال ساحلیحاتم پورباقری رئیس شورای شهر بندر کیاشهر در دیدار با اعضای هیئت والیبال بر لزوم ایجاد زمین مناسب برای والیبال ساحلی بندر کیاشهر با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: امیدواریم این امر با نگاه مثبت و رو به جلو شهرداری تحقق پیدا کند.

به گزارش تدبیرشرق، حاتم پورباقری رئیس شورای شهر بندر کیاشهر امروز(پنج شنبه دوم دی‌ماه) در دیدار با اعضای هیئت والیبال که به اتفاق شهردار و سایر اعضای شورا انجام شد هیئت والیبال این شهر را جزو هیئت‌های ورزشی فعال خواند و اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر با وجود همه تنگناهای مالی و اعتباری هر کجا که توانسته و در توانش بوده به هیئت‌های ورزشی کمک کرده است.

پورباقری با بیان اینکه به جهت نوع و نحوه عملکرد اعضای هیئت والیبال زیرساخت این رشته ورزشی در بندر کیاشهر در حال تقویت شدن است تصریح کرد: بندر کیاشهر در بخش ورزش نونهالان و پایه‌ای واقعا حرف برای گفتن دارد و تا سال‌های آینده اثر این فعالیت‌ها و تلاش‌ها در هیئت‌های ورزشی به شکل کاملا محسوس قابل رؤیت است.

وی از آمادگی شهرداری و شورای شهر برای کمک به هیئت‌های ورزشی از جمله هیئت والیبال بندر کیاشهر سخن گفت و اظهار داشت: معتقدم با پیشرفت رشته‌های ورزشی که اتفاقا بندر کیاشهر ظرفیت خوبی هم در آن بخش دارد می‌توانیم قدمی مهم برای شناساندن این شهر در حوزه فرا استانی و ملی برداریم.

رئیس شورای شهر بندر کیاشهر کشتی و والیبال را جزو رشته‌هایی که برای این شهر موفقیت‌های بسیار زیادی به ارمغان آورده است خواند و ادامه داد: فراهم آوردن یک زمین مناسب برای والیبال ساحلی این شهر با استفاده از پتانسیل سرمایه‌گذاران هم امر دیگری است که امیدواریم با نگاه مثبت و رو به جلو شهرداری به نوعی تحقق پیدا کند.

* رویکرد روبه جلو مجموعه مدیریت شهری بندر کیاشهر در حوزه ورزش

ابراهیم حقانی نایب رئیس شورای شهر بندر کیاشهر نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیئت والیبال افزود: نگاه شهردار بندر کیاشهر به موضوعات این شهر نگاهی فرا استانی و حتی ملی است زیرا همواره در تلاش است با انجام رایزنی‌های گسترده راهی برای رفع موانع توسعه‌ای شهر بندر کیاشهر پیدا کند.

حقانی رویکرد مجموعه مدیریت شهری بندر کیاشهر را در حوزه ورزش هم رویکردی رو به جلو با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود اعلام کرد و یادآور شد: ورزش اساس و مبنای داشتن جامعه‌ای سالم، پرنشاط و پویا است بنابراین باید همه در این زمینه اهتمام و دلسوزی لازم را داشته باشند.

نایب رئیس شورای شهر بندر کیاشهر با بیان اینکه والیبال ساحلی از جمله پتانسیل‌های ورزشی این شهر محسوب می‌شود تصریح کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر اتحاد و انسجام خوبی برقرار شده و اعضا با شهردار همدل و همراهند بنابراین امیدواریم در سایه این اتحاد مهم‌ترین کمبودهای این شهر در حوزه‌های عمرانی، توسعه‌ای، گردشگری، سرمایه‌ای، فرهنگی و ورزشی به تدریج برطرف شود.

* حمایت شورا و شهرداری موجب توسعه ورزش بندر کیاشهر می‌شود

ابراهیم ثانی عضو دیگر شورای شهر بندر کیاشهر نیز در این جلسه مطالبی را بیان داشت ضمن اشاره به حمایت شورا و شهرداری از هیات‌های ورزشی و ورزش‌های همگانی افزود: حمایت از ورزش با هدف ترویج ورزش در بین افراد جامعه نگاهی است که مورد تاکید شهرداری و شورا قرار دارد.

ثانی اضافه کرد: در مجموع وظیفه ارائه کمک‌­های نقدی به طور خاص و عمده برعهده اداره‌ ورزش و جوانان است و مجموعه شهرداری نیز تا حد امکان در قالب مساعدت‌­ها و مشارکت­‌ها همواره حامی ورزش شهر بندر کیاشهر بوده است.

* نگاه کاملا مثبت اعضای شورا و شهرداری در حوزه ورزش

جانعلی‌پور عضو دیگر شورای شهر بندر کیاشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه اعضای شورا در حوزه ورزش نگاهی کاملا مثبت دارند تصریح کرد: هیئت فوتبال، هیئت کشتی هیئت والیبال شهر بندر کیاشهر همگی در وضعیت حساسی قرار دارند و بدون شک حمایت از آن‌ها در آینده نزدیک اتفاقات خوبی را برای ورزش شهر رقم می‌زند.

جانعلی‌پور ضمن بیان ارتباط تنگاتنگ خود با اعضای هیئت‌های ورزشی بندر کیاشهر و اطلاع از مشکلات و کمبودهای آنان تصریح کرد: شهر بندر کیاشهر علاوه بر فوتبال، کشتی و والیبال ظرفیت‌های ورزشی دیگری هم دارد که لازم است مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

در پایان این جلسه اعضای هیئت والیبال آقایان و بانوان بندر کیاشهر مهم‌ترین مشکلات خود را در حوزه امکانات و زیرساخت‌ها برشمردند و همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر جهت رفع کمبودها را خواستار شدند.

والیبال ساحلی

والیبال ساحلی

والیبال ساحلی

/واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر كياشهر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا