آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

مدیرعامل آبفای گیلان آبفای گیلان با تامین آب شهرک های صنعتی، به چرخه تولید کمک می کند

آبفای گیلانمدیرعامل آبفای گیلان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تامین آب مورد نیاز شهرک های صنعتی، به چرخه تولید و اشتغال کمک می کند.

 رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در جریان بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از تصفیه خانه بزرگ آب استان در منطقه سنگر گفت: شرکت آبفای گیلان با تامین نیاز آبی شهرک‌های صنعتی، در راستای تولید و اشتغال همکاری دارد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان افزود: اطلاع‌رسانی از نحوه عملکرد تصفیه خانه آب گیلان به ذینفعان شامل مشتریان و مشترکین یکی از برنامه‌های مستمر شرکت آبفاست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با تاکید بر اینکه آب موجب تسهیل در پروسه تولید می‌شود، افزود: آب شهرک صنعتی سفیدرود رشت از همین تصفیه خانه در حال تامین است و محصولی است که بطور ۲۴ساعته مورد نیاز است و پیوستگی آن باید حفظ شود و به پشتوانه تصفیه خانه آب گیلان، مشکلی در تامین آب شرب مناطق مرکزی استان وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه آب شرب شهرها و روستاهای گیلان از ۶۰۰ حلقه چاه در مدار بهره برداری، ۵۰۰ دهنه چشمه و تعدادی از تصفیه خانه‌های بزرگ و کوچک تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: با افزایش جمعیت و مهاجرت‌ها به استان گیلان، شرایط تامین آب شرب سخت‌تر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز با قدردانی از زحمات شرکت آبفای استان در تامین آب مورد نیاز واحدهای صنعتی، گفت: نقش مهم آب در بخش تولید و صنعت بر کسی پوشیده نیست.

فریبرز سعیدی کیا با تاکید بر کاهش نزولات جوی در سال ۹۹ افزود: با توجه به سال آبی سختی که پشت سر گذاشتیم، خوشبختانه در حوزه آب شرب استان مشکل خاصی وجود نداشت.

وی با اشاره به قرارداد بین شرکت‌های آبفا و شهرک‌های صنعتی گیلان جهت تامین آب شهرک سفیدرود اظهار داشت: با عنایت به شرایط سخت آبی در تابستان سال جاری، این مجموعه تولیدی با مشکلی مواجه نشد که زحمات شرکت آبفا در این راستا قابل تقدیر است.

سعیدی کیا با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری بین شرکت‌های آبفا و شهرک‌های صنعتی موجب استمرار در تولید و اشتغال استان می‌شود، گفت: این تعامل و همکاری دوطرفه خواهد بود و برنامه ریزی‌های بعدی جهت ارتقاء قرارداد برای سایر شهرک‌های صنعتی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در استان‌های شمالی مورد استقبال بخش خصوصی است، تصریح کرد: باید برنامه ۵ساله برای این حوزه پیش بینی شود تا در تامین آب مصرفی شهرک‌های صنعتی در سال‌های آتی با مشکل مواجه نباشیم.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا