آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

برد شیرین شهرداری آستارا مقابل پارس جنوبی جم در خانه

شهرداری آستاراشهرداری آستارا در بیست‌وهفتمین بازی از لیگ دسته یک کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت توانست با نتیجه دو بر یک، پارس جنوبی جم را شکست دهد.

به گزارش تدبیرشرق، شهرداری آستارا و پارس جنوبی جم در بیست‌وهفتمین بازی از لیگ دسته یک کشور در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی شهرداری توانست با نتیجه دو بر یک، میهمان جنوبی خود را با شکست بدرقه کنند.

نادر عزت‌الهی مربی شهرداری آستارا اشکان توانا، رضا فخری، آرمین منفرددوست، بهزاد سلطانی، مهرگان گل‌برگ، جابر نصیری، جواد آقایی‌پور، محمود ابراهیم رضازاده، سید سجاد موسوی، علی‌رضا رمضانی و عارف اکبری را در بیست‌و‌هفتمین بازی از لیگ دسته یک کشور، مقابل پارس جنوبی جم روانه میدان کرده بود.

محمد نصرتی سرمربی پارس جنوبی جم نیز عرفان قهرمانی، علی محمدی، کیانوش میرزایی، مهرداد هدایتیان، محمد بختیاری، سید اسد نظامی‌پور، محمدجواد آزاده، محمدعلی نعمتی، مصطفی اکرامی و محمد عبازاده را در ترکیب مقابل شهرداری آستارا در تیم خود قرار داده بود.

بازی بین شهرداری آستارا و پارس جنوبی جم در دومین هفته از خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگر در یک هوای خنک بهاری در غربی‌ترین نقطه از گیلان برگزار شد که قضاوت این بازی برعهده شاهین یزدانی، امیرمحمد داوودزاده، محمد حیدری و هادی صحرایی بود.

پارس جنوبی جم نیمه اول بازی را با تک‌گل دقیقه ۱۸ «کیانوش امیری» با برد به رخت‌کن رفت؛ پس از شروع نیمه دوم، گل دقیقه ۵۳ «رضا فخری» از روی نقطه پنالتی شهرداری را به بازی برگرداند؛ تااینکه «جواد‌آقایی‌پور» در دقیقه ۷۳ بازی با زدن گل دوم برای شهرداری باعث شد تا ۳ امتیاز شیرین بازی در خانه بماند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا از ۲۷ بازی با ۳۵  امتیاز پس از پارس جنوبی جم و ملوان بندر انزلی در جایگاه یازدهم لیگ دسته یک کشوری قرار گرفته و بازی بعدی این تیم دوشنبه ۱۷ خرداد مقابل ملوان در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار می‌شود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا