آخرین خبرهااستان هااسلایدراقتصادیخبر داغ

رئیس مجمع نمایندگان گیلان بیان کرد: فراهم شدن زمینه‌های آغاز فعالیت منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان

منطقه ویژه اقتصادی لاهیجانرسول فرخی در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی گیلان اظهار کرد: تلاش همه مسئولان استان باید در راستای تحول و توسعه همه جانبه گیلان باشد.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از مهر، رسول فرخی در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی گیلان اظهار کرد: تلاش همه مسئولان استان باید در راستای تحول و توسعه همه جانبه گیلان باشد.

وی افزود: با توجه به فراهم شدن زمینه‌های آغاز فعالیت منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان، انتظار می‌رود این منطقه زمینه‌ای برای ایجاد تحولی عظیم در سرمایه گذاری و اشتغال شود.

فرخی با بیان اینکه صرفه جویی در بودجه نباید از اضافه کاری و رفاه پرسنل ادارات تأمین شود، تاکید کرد: اضافه کاری و رفاه امروزه به عنوان حقوق پرسنل محسوب می‌شود و برای صرفه جویی در اعتبارات با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی نباید باری بر مشکلات مردم اضافه کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به ابلاغ آمایش سرزمینی گیلان، تصریح کرد: با توجه به وجود مشکلات فراوان با برخی از ادارات در زمینه توسعه پایدار، منابع مالی گیلان باید در مسیر تحول و مقدمه توسعه پایدار هزینه شود.

فرخی به لزوم رفع موانع از سوی برخی از دستگاه‌ها همچون محیط زیست و منابع طبیعی اشاره و ادامه داد: موضوعات مطروحه از سوی این دستگاه‌ها باید به کمیته برنامه ریزی ابلاغ و در نهایت در آن تصمیم گیری و اقدام و در برخی موارد ضرورت دارد از برخی از شرح وظایف‌ها چشم پوشی شود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا