آخرین خبرهاتدبیر ورزشیخبر داغ

سردار: چرا اینجا خوابیدی برادر؟ (عکس)

سردارموید العجان بازیکن سوری به سبکی که این روزها در فوتبال اروپا اتفاق افتاده، پشت خط دفاعی تیمش خوابید.

به گزارش تدبیرشرق، تیم ملی ایران که خودش را برای حضور در بازی های مقدماتی جام جهانی آماده می کند، در دیداری دوستانه موفق به شکست سوریه شد تا دراگان اسکوچیچ روی شاگردانش شناخت بیشتری برای حضور پرقدرت در این بازی ها داشته باشد.

در لحظاتی از این بازی، تیم ملی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که موعود بنیادی فر داور بازی در حال تعیین محل قرارگیری دیواره دفاعی بود و سردار آزمون نیز سعی داشت با کور کردن دید دروازه بان سوری ها، باعث شود این ضربه ایستگاهی به بهترین نحو ممکن زده شود.

در این لحظه نیز موید العجان بازیکن تیم ملی سوریه پشت دیواره دفاعی روی زمین خوابید تا بازیکنان ایران ضربه خود را به شکل زمینی و از زیر پای مدافعین حاضر در دیواره دفاعی وارد دروازه نکنند که سردار آزمون با دیدن بازیکن سوری متعجب شد و حتی با او نیز در این صحنه همکلام شد.

در لیگ قهرمانان سال پیش بود که مارسلو برزوویچ هافبک اینتر در هنگام زدن ضربه ایستگاهی بازیکنان بارسلونا، ناگهان روی زمین خوابید و اتفاقا مانع از باز شدن دروازه تیمش شد و از آن روز به بعد، این حرکت در دنیای فوتبال شایع شد و بازیکنان پیش از زدن ضربه ایستگاهی به روی زمین خوابیده تا در هنگام پریدن دیواره دفاعی، تیم مهاجم توپ را از زیر پاهای آنها وارد دروازه نکند.

/ورزش سه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا