آخرین خبرهااستان ها

کوتاهی در زمینه تولید نان قابل‌قبول نیست

تدبیرشرق/فرماندار صومعه‌سرا، سازمان صمت را مسؤول نظارت مستمر و برخورد قانونی با متخلفان دانست و گفت: در مسیر تهیه و توزیع نان به‌عنوان کالای اساسی و ضروری مردم، هیچ‌گونه کوتاهی قابل‌قبول نبوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سید جلال سید محمدی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن اجتماعات فرمانداری با محوریت کنترل بازار شب عید اظهار کرد: مردم پس از یک سال هنوز هم درگیر ویروس منحوس کرونا هستند و در آستانه سال نو نباید با کمبود کالاهای موردنیاز روبه‌رو باشند.

وی با بیان اینکه اعضای کارگروه تنظیم بازار با بازدیدها و نظارت‌های مفید و هدفمند در کنار مردم باشند، گفت: نظارت در آستانه فرارسیدن سال نو با جدیت بیشتری پیگیری و تأمین کالاهای اساسی در اولویت کار متولیان امر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا بابیان اینکه مشکل و دغدغه‌ای در تأمین کالاهای اساسی مردم نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: در مدیریت بازار اقدامات اساسی انجام شود که لازم است اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با پیگیری لازم نسبت به این موضوع مقتدرانه و با جدیت ورود کند و نظارت بر بازار توسط دستگاه‌های مرتبط با جدیت بیشتری، پیگیری و اتحادیه‌ها و بازار با اکیپ‌های گشت مشترک تشدید شود.

سیدمحمدی با بیان اینکه تیم‌های بازرسی مشترک بر نحوه توزیع آرد و کیفیت تولید و عرضه نان در سطح شهرستان مستمراً نظارت داشته باشند، افزود: بهبود کمی و کیفی پخت نان مورد انتظار مردم است و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، تشدید بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کیفیت نان تولیدی یک ضرورت به شمار می‌رود که باید به آن توجه ویژه گردد.

وی با اشاره به منضبط بودن واحدهای تولید نان بیان کرد: نصب تابلو اطلاعات ضروری از قبیل ساعات کار و تعطیلی نانوایی‌ها، قیمت و وزن نان و شماره تماس رسیدگی به شکایات مردمی، در ورودی نانوایی‌ها و در معرض دید مشتریان یک ضرورت به شمار می‌رود.

 نماینده دولت در شهرستان سازمان صمت را  مسؤول نظارت مستمر و برخورد قانونی با متخلفان دانست و گفت: در مسیر تهیه و توزیع نان به‌عنوان کالای اساسی و ضروری مردم، هیچ‌گونه کوتاهی قابل‌قبول نبوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا