آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

بهترین گیلانی‌های هفته پنجم لیگ آزادگان

تدبیرشرق/هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور هم با انجام ۹ دیدار و حضور سه تیم گیلانی برگزار شد و تیم‌ها با نتایج مختلفی که برای خود رقم زدند جایگاهشان را در پایان این هفته از رقابت‌ها در جدول رده‌بندی مشخص کردند.

دیدار رایکا و چوکا تالش هم با بی‌عدالتی فوتبال به پایان رسید و اتفاقات عجیب‌وغریب باعث شد این تیم باوجود شایستگی تمام نتیجه را به رایکا واگذار کرد. علی مصطفایی یکی از بهترین‌های چوکا تالش در هفته گذشته این هفته هم‌روند خوب خود را ادامه داد ولی نتوانست مانع از شکست این تیم در مقابل یاران نادر دست‌نشان شود.

درحالی‌که دیداری پربرخورد را شاهد بودیم در میانه‌های نیمه اول خطایی از سوی بازیکن رایکا ازنظر داور کارت قرمز و اخراج از زمین به دنبال داشت و به همین دلیل رایکایی ها دور داور حلقه زدند و اعتراض شدید خود را به او منتقل کردند. اعتراضی که برای دقایقی بازی را خواباند و درنهایت البته داور با مشورت با کمک‌های خود تصمیم گرفت کارت قرمز خود را پس بگیرد و اجازه حضور دوباره بازیکن موردنظر را بدهد.

این دیدار را چوکا باخت تا با ناملایمتی ها فوتبال را بیشتر از پیش حس کند.

علی مصطفایی مهره تأثیرگذار چوکا، کنعان طاهر نژاد، یامین فلاح و علیرضا صبوری از خوبی‌های چوکا در این دیدار بودند و علی لطیفی سرمربی این تیم هم با توجه به تغییر و تحول به وجود آمده و ملموس در این تیم همانند هفته گذشته بهترین سرمربی هفته انتخاب‌شده است.

تیم شهرداری آستارا هم موفق شد با سه گل تیم استقلال ملاثانی را در هم بکوبد و با نتیجه سه بر یک این دیدار به پایان رساند.

البته این دیدار حاشیه ناداوری کم نداشت ولی بازیکنان شهرداری آستارا باهمت داور این دیدار هم‌پشت سر گذاشتند.

جدایی غیرمنتظره حسن اشجاری برای بازیکنان و هواداران شهرداری آستارا بسیار ناراحت‌کننده بود ولی این باعث نشد که بازیکنان این تیم بدون انگیزه در مقابل استقلال ملاثانی حضور یابند و باقدرت تمام تیم ملاثانی را به‌زانو درآوردند.

اشکان توانا، سعید دلاور و عارف اکبری از خوب‌های شهرداری آستارا در این دیدار بودند، البته جای بهزاد سلطانی و امین حقده دو بازیکن توانمند شهرداری آستارا هم در این لیست خالی است و چیزی از دیگر هم پستی‌های خود در این لیست کم نداشتند.

تیم ملوان بندرانزلی تیمی که با توجه به مهره‌های خوب و تأثیرگذار و انتظار بالای هواداران از این تیم خوب تا اینجا فصل نتیجه موردعلاقه هواداران را کسب نکرد و درحالی‌که انزلیچی‌ها تا دقایق پایانی خود را بازنده دیدار می‌دید در دقایق پایانی توانستند یک امتیاز را با خود به بندرانزلی به ارمغان بیاورند در این دیدار مهیار زحمتکش ملقب به استیو جرارد انزلی، خشایار زبرجد بازیکن جوان و بااستعداد انزلیچی و مهدی هاشمی نژاد بازیکن ملی‌پوش و رحیم‌آبادی از خوب‌های ملوان در این دیدار بودند و میعاد یزدانی هم می‌توانست در لیست ما حضورداشته باشد.

مازیار زارع مربی خوب دوست‌داشتنی و کم مصاحبه ملوانان در اولین سال سرمربی گری خود در تیم شهرش امیدوار است که به انتظار هواداران ملوان پایان دهد و دینش را به ملوان و همشهریانش ادا کند و قوهای سپید را دوباره به پرواز درآورد و به لیگ برتر ایران صعود کند ولی تا رسیدن به هدف کار بسیار دشواری دارد و در ابتدای راه امتیازات ارزشمندی را ازدست‌داده است.

با آرزوی موفقیت برای تمام تیم‌های گیلانی، امیدواریم که بخش بهترین‌های هفته موردتوجه شما عزیزان قرار بگیرد و در انتهای این صفحه نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید تا در بهبود این بخش همراه ما باشید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا