آخرین خبرها

نوار ساحلی آستارا برای استقبال از گردشگران پاکسازی شد

شهردار آستارا روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: نوار ساحلی آستارا در فصل تابستان بیشتر از نقاط دیگر مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و شناگاه ها و نقاط تفریحی طرح سالمسازی سفیر امید با مساحت حدود 10 هکتار برای استقبال از گردشگران تابستانی آماده است.
علی کوهی با اشاره به اینکه نهادینه شدن فرهنگ حفاظت محیط زیست مستلزم عزم همگانی است، افزود: روزانه حدود 100 تن زباله با مشارکت 50 نیروی خدماتی با 18 دستگاه خودروی سبک و سنگین جمع می شود و این حجم زباله با توجه به جمعیت این شهر، بیش از حد استاندارد است.
وی اضافه کرد: شهرداری آستارا برای مشارکت مردم در طرح تفکیک زباله از مبدا، سطل های زباله خشک و تر را در شهر نصب کرده کرده است تا مردم با آگاهی از حقوق شهروندی، گامی موثر در حفاظت طبیعت بردارند و مانع تهدیدات زیست محیطی شوند.
وی ادامه داد: شهرستان گردشگرپذیر آستارا با واقع شدن در مسیر حمل و نقل، امکان جذب سرمایه های بسیاری را دارد و باید با برنامه ریزی و اهمیت دادن به محیط زیست، جاذبه های سرمایه گذاری این شهرستان را بیافزاییم.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و با برخورداری از جاذبه های طبیعی و 18 کیلومتر نوار ساحلی از 20 شهر گردشگر پذیر ایران است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا