آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنریملی

داستان نویس شیرازی برنده دومین دوره جایزه داستان مازندران / فرهاد رفیعی نشان توکا را برای زمستان شغال ربود

داستان مازندراناختصاصی تدبیر شرق : دومین دوره جایزه داستان مازندران شب گذشته ۱۶ آذر ۹۹ با معرفی برگزیدگان در بخش های مجموعه داستان و تک داستان به کار خود پایان داد.

در این دوره بسیاری از کتاب های شاخص منتشرشده در سال ۹۸ مورد داوری قرار گرفتند که در میان آنها  می توان به آثار  نویسندگان مطرحی همچون رضا جولایی، کیهان خانجانی، داریوش احمدی، سیامک گلشیری و … اشاره کرد. بر اساس آراء هیات داوران، مجموعه داستان “زمستان شغال” نوشته فرهاد رفیعی که توسط نشر نیماژ منتشر شد به عنوان برترین مجموعه داستان سال ۹۸ موفق به کسب نشان توکا گردید. لازم به ذکر است فرهاد رفیعی پیش از این نیز برای داستان “زمستان شغال” موفق به کسب جایزه بهرام صادقی شده بود. پس از وی مجموعه داستان های “به مکزی خوش آمدید”  (داریوش احمدی) و “خون و خونریزی های کلاسیک چشمه عبدل” (نوشته سروش قاسمیان) به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین داستان “آسیه” نوشته مالک قنبری اشرفی نشان توکا به عنوان برترین تک داستان منتشر شده را به دست آورد.
همچنین دبیر جایزه، انوشه مرادی و هیات داوران صمد طاهری، عباس باباعلی، رضا بهاری و محمودرضا برابری نشان توکا را به پاس یک عمر دستاورد هنری به کیوس گوران لاوریمی و هنرمندان فقید، خسرو سینایی و ابوالحسن خوشرو اختصاص دادند.

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا