آخرین خبرهاسیاسیملی

نگاه ویژه / آقای امام‌جمعه خود شما بی‌تقصیر نیستید!

تدبیر شرق : زندگی سخت و معیشت مصیب‌بار زن بندرعباسی که فیلم آن احساسات مردم را تحت تاثیر قرار داد ناگهانی نبود و سکانسی که روز گذشته منتشر شده بخش کوتاهی از یک فیلم چند دهه‌ای است و حکایت از گرفتاری ریشه‌ای مردم این سرزمین دارد.

اگر به برکت فضای‌مجازی فیلمی منتشر نمی‌شد صدای این زن و کودک به گوش کسی می‌رسید؟! اینکه از زمان انتشار فیلم همه مقامات ریز و درشت استانی به خط شدند برای عذرخواهی و رسیدگی به پرونده قابل تقدیر است ولی همگی باید پاسخگو باشد که چه شد که کار به اینجا رسید؟!

در این بین واکنش امام جمعه بندرعباس به تخریب خانه مذکور نیز قابل توجه است؛حجت‌الاسلام عبادی زاده در واکنش به این تراژدی می‌گوید با خاطیان احتمالی وفق مقررات برخورد شود تا شاهد چنین حوادثی در استان نباشیم!

آقای امام‌جمعه،این واقعه دردناک خاطیان مستقیم و غیرمستقیم زیادی دارد و شما و هم‌لباس‌های‌تان در این میان باید پاسخگو باشید که به عنوان یک مقام حکومتی و دینی چگونه فعالیت داشتید که پس از ۴دهه زندگی این خانوار و هزاران خانوار دیگه همچنان محتاج یک آلونک هستند.

اینکه از روز گذشته تمام بالادستی‌ها چند کاربر فرمان‌پذیر را که بی‌شک به گفتار مسئولان عمل کردند را تهدید به برخورد کنند و آن‌ها را مقصر جلوه دهند(هر چند که آن‌ها نیز بی‌تقصیر نیستند) اقدامی متناسب دهه ۶۰ است، این روزها مردم از آن بازه آگاه‌تر شدند.

بنابراین بزرگواری کنید و انگشت قصور را ابتدا به سمت خودتان بگیرید و بعد دیگران؛ زیرا وضعیت موجود و مقصران این ماجرا برگرفته از سیستمی است که آن‌ها را تشکیل داده و تربیت کرده‌است.امیدواریم امر به معروف مارا نشانه سیاه‌نمایی و تشویش اذهان ندانید و به جای زیارت یکدیگر در دادگاه عدل اللهی یکدیگر را در راهروهای قوه‌قضاییه مشاهده نکنیم./قانون

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا