آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

آغاز طرح شهید سلیمانی از فردا در استان گیلان

طرح شهید سلیمانیفرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای ۸۶۷ برنامه به مناسبت هفته بسیج در گیلان گفت: طرح تکمیلی “شهید سلیمانی” باهدف مقابله با کرونا و با شعار “هرپایگاه بسیج یک مرکز بهداشت” از فردا آغاز می‌شود‌

به گزارش تدبیرشرق، هم‌زمان با فرارسیدن ایام هفته بسیج، هیئت‌رئیسه سپاه قدس گیلان صبح امروز با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان دیدار و گفت‌وگو کردند.

انقلاب اسلامی را طلایی‌ترین و زیباترین تاریخ ایران است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز در دیدار شورای فرماندهی سپاه و بسیج سپاه قدس گیلان با گرامیداشت روز پنجم آذر هفته بسیج اظهار کرد: هفته عزیز و نورانی بسیج را به همه بسیجیان کشور به‌ویژه بسیجیان گیلان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

آیت‌الله رسول فلاحتی به سه دوره تاریخ گیلان در قبل از اسلام، پس از اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم گیلان در تاریخ هفت هزارساله قبل از اسلام ایران موجب تحولاتی شدند.

وی با اشاره به دوره طلایی تاریخ گیلان پس از اسلام، بیان کرد: گیلان در طول تاریخ به‌عنوان سرزمین ولایتمدار معروف بوده و گیلانی‌ها با حمایت از اولاد اهل‌بیت (ع) در دنیا تأثیرگذار شدند.

فلاحتی انقلاب اسلامی را طلایی‌ترین و زیباترین تاریخ ایران دانست و تصریح کرد: در طول هشت هزار سال تاریخ ایران، هیچ دوره‌ای طلایی‌تر و زیباتر مانند دوره انقلاب اسلامی به‌ویژه در گیلان نیست.

وی اوج هنرپروری، هنرنمایی و معنویت ملت ایران را مربوط به دوره انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم ایران به‌ویژه گیلان تمام مجاهدت خود را به منصه ظهور رساندند تا لبیک گوی امام (ره) و مقام معظم رهبری در حفظ آرمان‌های اسلامی باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری مبنی بر نپرداختن به چهره منحوس آمریکا در کتاب‌های درسی افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زیباترین دوره برای مردم ایران به‌ویژه گیلان است.

وی با اشاره به فرمایش امام (ره) مبنی بر صفا و خلوص بسیجیان، بیان کرد: خلوص در عمل بسیار تأثیرگذار است و دشمنان به این باور رسیدند که بسیجیان بزرگ‌ترین خطر برای آن‌ها هستند.

امام‌جمعه رشت روحیه دفاع از ارزش‌ها را از صحنه‌های زیبای دفاع مقدس توسط رزمندگان عنوان کرد و افزود: دشمن دریافته که ایران با ظرفیت منابع انسانی برای قدرت‌های سلطه‌گر خطرساز است.

امیدآفرینی لازمه تحقق گام دوم انقلاب

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با اشاره به شعار هفته بسیج امسال “بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرینی ”  اظهار کرد: مسئله امیدآفرینی و امید به آینده لازمه تحقق گام دوم انقلاب است.

سردار محمد عبدالله‌پور بسیج را یکی از عوامل اقتدار انقلاب اسلامی دانست و افزود: امسال ۸۶۷ برنامه توسط سپاه قدس گیلان برای ایام هفته بسیج پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی به‌عنوان بخشی از اقدام سپاه قدس گیلان در  هفته بسیج گفت: ۱۱۴ مسکن محرومان در ایام هفته بسیج در سراسر استان گیلان به بهره‌برداری خواهد رسید‌

فرمانده سپاه قدس گیلان اقدام به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد توسط رده‌های اقشاری بسیج را ازجمله برنامه‌های هفته بسیج دانست و افزود: طرح تکمیلی “شهید سلیمانی ” باهدف مقابله با کرونا و با شعار “هر پایگاه بسیج یک مرکز بهداشت ” از فردا آغاز می‌شود‌.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا