آخرین خبرها

استاندار گیلان: به سربازان گمنام امام زمان (عج) افتخار می کنیم

به گزارش ایرنا محمدعلی نجفی روز شنبه در جریان تشییع پیکر شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) در رشت، در جمع خبرنگاران بیان کرد: گیلانی بودن نخستین شهید از سربازان گمنام امام زمان (عج) در جریان مبارزه با عناصر تروریستی داعش و تکفیری در داخل کشور، برای ما افتخار است.
وی با اشاره به شهادت این شهید بزرگوار در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به سربازان گمنام امام زمان (عج) که در تمام نقاط حضور داشته اما شناخته نمی‌شوند، افتخار می کنیم.
استاندار گیلان افزود: این نیروها در کنار برادران سپاه، بسیج، نظامی، انتظامی و اطلاعاتی در مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند.
نجفی با اشاره به حضور پرشور مردم قدرشناس گیلان و شهر رشت در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار خاطرنشان کرد: شهدا همیشه زنده و ماندگار هستند، هر چند که به ظاهر رفته‌اند اما حضورشان همیشگی است.
وی ابراز امیدواری کرد که تمامی کارگزاران و خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانند ارزش‌های والای شهدا و راه این عزیزان را ادامه دهند.
پیکر مطهر شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) که در عملیات اخیر وزارت اطلاعات علیه یک گروه تروریستی در چابهار شهید شده، صبح امروز (شنبه) از محل سپاه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ تشییع شد.
همچنین مراسم خاکسپاری پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز در زادگاهش شهرستان رودسر برگزار می شود.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا