آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

در جلسه شورای اداری تالش؛ خط و نشان نماینده تالش برای مدیران اجرایی/اولویت اول ما اتمام پروژه کنارگذر تالش است

پروژه کنارگذر تالش

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: در خصوص مدیران اجرایی یک سری شاخص‌هایی داریم که اگر این شاخص‌ها توسط مدیران رعایت شود، قطعاً از آنان حمایت می‌کنیم، چون برای همگان خروجی کار و عملکردها مهم است.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از فارس، حسن محمدیاری در نخستین جلسه شورای اداری تالش در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه اعتقاد داریم مردم ولی‌نعمت ما هستند، اظهار کرد: باید از مردم به جهت حضور در پای صندوق‌های رأی و تلاش برای بالندگی و رفع مشکلات جامعه تشکر کنیم، رقابت‌های انتخاباتی دیگر پایان‌یافته و باید رفاقت‌ها جایگزین رقابت‌ها شوند.

وی با تأکید بر نقش مردم و مسؤولین در روند اجرایی شدن امورات قانونی جامعه افزود: در خصوص مدیران اجرایی یک سری شاخص‌هایی داریم که اگر این شاخص‌ها توسط مدیران رعایت شود، قطعاً از آنان حمایت می‌کنیم، چون برای همگان خروجی کار و عملکردها مهم است.

نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تشکر از زحمات نمایندگان ادوار گذشته و تلاش‌های آنان گفت: در منطقه یکی سری چالش‌ها و پروژه‌هایی داریم که به هر دلیلی نیمه‌کاره مانده که اولویت اصلی ما حل و اتمام آن‌ها است.

محمدیاری کنارگذر تالش را مهم‌ترین اولویت خود جهت پیگیری مشکلات منطقه برشمرد و بیان کرد: تأمین نیازهای بیمارستان جدید تالش و آغاز عملیات احداث بخش قلب، جاده‌های ییلاقی و مشکلات آب اولویت‌های بعدی می‌باشند.

نماینده تالش بزرگ با بیان اینکه می‌خواهیم حلقه اتصال بین دهیاران و وزارت کشور باشیم، تصریح کرد: بنا داریم به همراه دهیاران در جلسات استانی و کشوری شرکت کنیم و انتظار داریم دهیاران مشکلات را لیست کرده و با ارائه راهکار در جلسات شرکت کنند.

وی با اعلام آمادگی جهت شنیدن نقدها در جلسات حضوری و خصوصی، از مردم و مدیران خواست اگر جایی احساس کردند که مشاوره غلطی به بنده داده‌شده، به وی تذکر و مشورت دهند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا