آخرین خبرهافرهنگی و هنری

ازمجموعه برنامه های “روز رشت”؛ آیین رونمایی از سردیس دو تن از مفاخر رشت انجام شد

روزرشتاز سردیس دو تن از مفاخر شهر رشت با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری رونمایی شد

به گزارش تدبیر شرق، عصر دیروز از سردیسهای دکتر آذر اندامی در بلوار دیلمان گلسار و دکتر ابریشم چیان در دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان رونمایی و پرده برداری شد.

در این آیین که با حضور فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی و محمدحسن عاقل منش عضو این کمیسیون برگزار شد، شهردار رشت در سخنانی توجه به مفاخر را نشانه حق شناسی از افتخارات این مرز و بوم دانست.

دکتر ناصر حاج محمدی تاکید کرد: شهر رشت، شهری است که از گوشه گوشه آن افرادی صاحب نام، فرهیخته و اندیشمند تحویل استان و کشور شده است.

وی خاطر نشان کرد: تکریم و تجلیل از این مفاخر کوچکترین اقدامی است که مدیریت شهری برای الگوسازی این بزرگان در جامعه به ویژه برای نسل جوان می تواند انجام دهد.

گفتنی است این سردیسها که به همت و تلاش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت تهیه و نصب شده اند به وسیله هنرمندان شهرباران ساخته شده است.

در آیین رونمایی از سردیس این دو چهره نامدار شهر رشت، علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، زینب فلک دوست رئیس سازمان سینا، منظر و فضای سبز شهرداری، حمیدرضا محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و شماری دیگر از مدیران شهرداری رشت نیز حضور داشتند.

/گیلان بهتر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا