آخرین خبرها

راه اندازی آمبولانس هوایی هلال احمر گیلان در دستور کار نمایندگان

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، غلامعلی جعفرزاده در دیدار با مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: راه اندازی مرکز توانبخشی، مشخص شدن وضعیت زمین پایگاه سابق هلال احمر از دیگر مواردی است که به طور جدی توسط نمایندگان و مسئولان استان پی گیری می شود .
وی با حضور در جلسه شورای معاونان هلال احمر گیلان ضمن دریافت گزارش یک ساله این جمعیت اظهار داشت: روند اصلاحات در هلال احمر گیلان بسیار مطلوب و رو به رشد بوده که نشان دهنده تلاش و زحمت شبانه روزی مدیر عامل و کارکنان این نهاد است.
وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما در مجلس شورای اسلامی دریافت گزارش سازمان ها و اختصاص بودجه بر اساس مستندات موجود است و با توجه به علاقه بسیار به هلال احمر و عضویت افتخاری در این نهاد توقع دریافت به موقع گزارش و عملکرد های دوره ای برای اختصاص بودجه لازم جهت تجهیز هلال احمر را داریم.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پی گیری و تلاش مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان برای تجهیزات استان تصریح کرد: اطلاع رسانی از روند کارهای در حال اجرا موجب شفاف سازی و حل مشکلات می شود تا بتوانیم با آگاهی از ضعف های موجود و رفع موانع، هلال احمری مجهز و توانمندتر از گذشته داشته باشیم.
در زمان حاضر، معاونت امداد و نجات گیلان دارای یکصد و 47 خودروی تخصصی، کمک دار، موتورسیکلت، ست نجات، خودروی سنگین امدادی، 23 انبار امدادی در استان، 14پایگاه ثابت و موقت بین جاده ای، کوهستان و دریایی است.
بر اساس آخرین آمار دریافتی جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای بیش از سه هزار امدادگر است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا