آخرین خبرها

فرماندار آستارا: امنیت کشور را مدیون ایثار گری جانبازان هستیم

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یونس رنجکش روز یکشنبه در دیدار با سردار ناصر دستاری جانباز 70 درصد دفاع مقدس در آستارا اظهار کرد : اگر ایثارگری های جانبازان نبود امروز کشور در امنیت و آرامش قرار نداشت.
وی خاطرنشان کرد : هرچند شما بی نیاز از دیدار با مسئولان هستید اما این ملاقات ها در تقویت روحیه مدیران برای خدمات رسانی موثر است.
رنجکش تصریح کرد : شما با وجود داشتن کوهی از مشکلات و دردهای جسمانی، برای جامعه آرامش بخش و امید دهنده هستید و هیچ خدمتی نمی تواند زحمات و ایثار گری های شما را جبران کند .
فرماندار آستارا با بیان اینکه تکریم خانواده های معظم جانبازان و ایثارگران ضروری است، افزود : خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خود گذشتند، کاری ارزشمند و خالصانه است.
وی ادامه داد: مردم خود را مرهون فداکاری جانبازان، شهدا و ایثارگران می دانند و مسئولان نیز ایستادگی و فداکاری آنان را ارج نهاده و در ترویج این مکتب گام برمی دارند.
به گزارش ایرنا ، در این دیدار ناصر دستاری خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات مردم شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 166 شهید، 71 آزاده و 615 جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا