آخرین خبرهااستان ها
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت: نتیجه ایجاد ارتباط شفاف و صادقانه توسط روابط عمومی ها زمینه ساز اعتماد و همدلی است
محمد حسن عاقل منش، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در نشستی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور دکتر پارسی، مدیر کل سازمان بهزیستی، مدیران روابط عمومی برخی دستگاه های اجرایی استان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی بهزیستی استان برگزار شد، ضمن تبریک روز روابط عمومی، ماه رمضان را ماه خودسازی و نزدیک شدن روح و جسم به معبود دانست و گفت: سازمان بهزیستی، سازمانی پیشرو است که توانسته است ضمن برقراری ارتباط درست با مخاطبان اصلی خود که عمدتا دارای شرایط ویژه می باشند، تلاشی ستودنی را در بهبود وضعیت آنان ایفا نماید و شاهد ارتقا کیفی در چند سال اخیر توسط دکتر پارسی و مجموعه همکاران به خصوص در زمینه اطلاع رسانی فعالیت های این سازمان در روابط عمومی آن بوده ایم.
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت ارتباط دو سویه ایجاد شده توسط روابط عمومی ها بین سازمان و مخاطبان را زمینه ایجاد اعتماد و همدلی دانست و گفت: درتعاریف مختلف نظری، روابط عمومی مشاور مدیر است تا با ایجاد تغییراتی مثبت در افکار عمومی و اطلاع رسانی درست به مخاطبان وظایف ذاتی خود را درست انجام دهد.
وی افزود: ارتباط دو سویه بین سازمان و مخاطبان که توسط روابط عمومی انجام می شود زمینه های اعتماد و همدلی را ایجاد میکند و خوشبختانه در استان گیلان این امر توسط روابط عمومی های پرتلاش استان مشهود است.
این مدرس دانشگاه روابط عمومی را هنر دانست و بیان داشت: امروزه نقش روابط عمومی ها در بهزیستی و سازمان های حمایتی بسیار حائز اهمیت است، چرا که حفظ اعتماد شهروندان و ذی نفعان و خیرین امری بسیار مهم است که شفافیت و صداقت در آن حرف اول را می زند.
عاقل منش در پایان تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم سعی در افزایش و حفظ این اعتماد و همدلی داریم و از هیچ کمکی کوتاهی نمیکنیم.