آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

ریاحی عضو شورای شهر لاهیجان مطرح کرد؛ نارضایتی تعداد زیادی از پرسنل شهرداری به جهت ناهمگونی حقوق و مزایای دریافتی

پرسنل شهرداریعضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به نارضایتی تعداد زیادی از پرسنل شهرداری به جهت ناهمگونی حقوق و مزایای دریافتی ، خواستار همسان سازی حقوق پرسنل طبق قانون و مقررات شد.

احمد ریاحی عضو شورای شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر ، با اشاره به ابتلای تعدادی از کارمندان شهرداری به بیماری کرونا ،اظهار داشت : اکثر سازمان‌ها و نهادهایی که با مردم ارتباط دارند توسط ستاد ملی کرونا در اولویت واکسیناسیون قرار گرفتند .

وی از مسئولین امر خواست اولویتی برای کارمندان شهرداری لاهیجان در نظر بگیرند و شهرداری نیز با توجه به بالا بودن هزینه درمان کرونا ، معوقات پرسنلی که در بیمارستان بستری شدند ،را پرداخت نماید.

وی ازشهرداری لاهیجان خواست ضمن بررسی نیازهای شهری ، لیستی ازپروژه های عمرانی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت خود را به شورا اعلام تا پس از بررسی ضرورت اجرای پروژه ها در کمیسیون های تخصصی شورا ، اقدامات لازم برای اجرای پروژه ها و اطلاع رسانی به شهروندان صورت گیرد .

ریاحی با بیان اینکه پاکبانان و نیروهای خدمات شهری، کارگران پرتلاشی هستند که زحمات آنها گاه کمتر مورد توجه قرار می گیرد، خواستار توجه ویژه شهرداری لاهیجان به این قشر زحمتکش شد و از سرپرست شهرداری خواست نسبت به تأمین نیروی پاکبان جهت تمیزی و نظافت شهراقدام لازم را معمول نماید .

وی با اشاره به آغاز فصل بارندگی ، از شهرداری خواست جهت ترمیم آسفالت معابر و خیابانهای لاهیجان و همچنین هرس درختان جهت جلوگیری از هرگونه حوادث ناگوار ، اقدام لازم را معمول دارد .

وی با اشاره به نارضایتی تعداد زیادی از پرسنل شهرداری به جهت ناهمگونی حقوق و مزایای دریافتی ، خواستار همسان سازی حقوق پرسنل طبق قانون و مقررات شد.

ریاحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره کلیه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای سلامت و قدردانی از کادر درمان خواستار نامگذاری تعدادی از میادین یا خیابانهای لاهیجان به نام شهدای سلامت و همچنین بزرگان و پیشکسوتان لاهیجان از جمله زنده یاد سیروس فلاح چای عضو سه دوره شورای شهر لاهیجان شد .

وی با بیان اینکه شورای شهر به عنوان یک نهاد مردمی وظیفه خطیری را در خصوص سلامت جسمی و روانی شهر بر عهده دارد، افزود : شورا می تواند با در نظر گرفتن اصول کار و با توجه به وظایفش اقدامات موثری در این زمینه انجام دهد.

ریاحی به انعکاس مشکلات و موضوعات شهری در فضای مجازی و تقاضاهای مردمی اشاره کرد و خواستار راه اندازی سامانه انعکاس مشکلات مردمی توسط واحد روابط عمومی شورا و شهرداری شد تا مردم مشکلات خود را مستقیم و بدون واسطه به مدیریت شهری منتقل کنند.

/بامردم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا