آخرین خبرهااستان هااسلایدر

سگ هایی که تاوان مدیریت فرسوده و فامیلی را پس می دهند؟!

نگهداری سگ های بی خانمان

به گزارش تدبیرشرق به نقل از خزرآنلاین، شرایط نگهداری سگ های بی خانمان بار دیگر به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده است. پس از کشتار بی رحمانه این مخلوقات بی گناه در سوله ای در نزدیکی رشت که هنوز هم یاد و خاطره اش از اذهان فعالان زیست محیطی پاک نشده است حالا باز هم خبرهایی ناخوشایندی از شرایط نگهداری این حیوانات به گوش می رسد.

در حالی که سازمان پسماند رشت وظیفه ساماندهی این حیوانات را بر عهده دارد انتشار تصاویر جدید نشان می دهد شرایط نگهداری از آنان به شدت اسفناک است به نحوی که بنا بر اظهارات شاهدان عینی حتی دسترسی این سگ های زنده گیری شده به آب در داخل محوطه بسته میسر نیست! حیواناتی که سرنوشتشان یا با کشتارهای شبانه گره خورده است یا با مرگی به مراتب سخت تر و دردناک تر . مرگ بر اثر بی آبی و بی غدایی!

بی شک ابهام در چگونگی برخورد با مسببین سگ کشی در گذشته یکی از مهم ترین دلایل ادامه این روند است اما آیا تکرار این‌ فاجعه می تواند به برخورد با مسببان آن منتهی شود؟

برای پاسخ به این سوال بد نیست به یاد آوریم که مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری رشت، برادرزاده اسماعیل حاجی پور، عضو شورای شهر رشت می باشد که قریب به ۳ سال این پست حساس را در اختیار دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا