آخرین خبرهااستان ها

پیام نوروزی دکتر سالاری استاندار گیلان به مناسبت آغازسال١٣٩٨

پیام نوروزی دکتر سالاری استاندار گیلان

دکتر سالاری استاندار گیلان در پیامی آغاز سال ۱۳۹۸ را تبریک گفت.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان متن پیام نوروزی دکتر سالاری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سال نو را خدمت تمام هم استانی های عزیز تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال مسئلت دارم که سال۱۳۹۸ سالی پربار همراه با عزت و سربلندی و افتخار برای مردم شریف گیلان باشد.

سالی که پشت سر گذاشتیم سالی توام با کامیابی ها و ناکامی ها بود که مردم در برابر ناکامی ها صبوری کردند و در کنار خادمان خود به عنوان پشتیبان و صاحب کار اصلی ایستادند.در موضوعاتی  که در معیشت مردم به لحاظ تحریم های ظالمانه اتفاق افتاد مردم درایت و هوشیاری خود را نشان دادند،تمامی مسئولان سختی هایی که مردم تحمل کردند را درک کردند و در جریان فشارهایی که تحمیل می شد بودند و برای رفع آن تلاش می کردند.

در مبحث اشتغال نیازمند آن هستیم که با پشتیبانی مردم گام های اساسی تری را برداریم.

در بحث پروژه های عمرانی سال۹۷ سالی همراه با توفیق و سربلندی بود، حدود ۶هزار و دویست و هشتاد و چهار میلیارد تومان پروژه در استان گیلان به بهره برداری و افتتاح رسید.

با حضور رئیس جمهوری در گیلان بیش از دوهزار پروژه به بهره برداری رسید که مهمترین آن پروژه راه آهن به عنوان خواسته بلندمدت و تاریخی مردم بود،در ادامه این روند رییس جمهوری برای اجرای پروژه های بزرگ دیگری همچون راه آهن رشت به انزلی و بندر کاسپین و راه آهن رشت به آستارا به عنوان پروژه ای بسیار بزرگ و با اهمیت و تکمیل باقیمانده آزادراه رشت-قزوین تصمیماتی اتخاذ کردند.

در مجموع فعالیت های عمرانی گیلان در سال۱۳۹۷ بی نظیر و اثربخش بود که با سال های گذشته قابل مقایسه نیست و لازم است تا از رییس جمهوری،مسئولان و همه مردمی که در جهت توسعه استان تلاش کردند تشکر نمایم.

در حوزه های فرهنگی اجتماعی و اصلاح ساختارهای اداری و رفتاری گام هایی نیاز بود که طی سالجاری تعریف کردیم و در خصوص نظارت مردم بر دولت،تشریفات زدایی و حضور بیشتر مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان ها بخشنامه هایی ابلاغ شد.

همچنین در جهت استفاده از ظرفیت های استان گیلان پروژه های متعددی تعریف شد،شیوه نامه هایی که می تواند صدها پروژه ها را هدایت کند.در این خصوص مباحث آب بندان ها،گیل پارک ها،شناگاه ها و استفاده از ظرفیت مصب رودخانه ها در اتصال به دریا به عنوان گردشگری دریایی،استفاده از حریم رودخانه ها و دیگر پروژه ها که از ابتدای سال جدید اجرایی کردن آنها شدت می گیرد.به یقین در سال۱۳۹۸ گام های جدی تری در حوزه اشتغال با همکاری مردم برداشته می شود تا معیشت مردم بهبود یابد.

من اول از همه به عنوان صاحبان اصلی کار درخواست دارم تا به ما کمک کنند در سال۱۳۹۸ خادمانی باشیم که به وظیفه خود به درستی عمل کنیم و از همه دست اندرکاران در قوای مختلف میخواهم کمک کنند تا بتوانیم کارهای اساسی برای مردم انجام دهیم.

ان شاء الله سال جدید سالی همراه با توفیق، عزت و سربلندی برای گیلان و گیلانیان باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا