آخرین خبرهااستان ها

رییس شورای شهر رشت: سال ۹۸ جهت برخورد با توطئه دشمنان می بایست تاریخ ساز شود / به جهت استقبال از بهار و حضور گردشگران، حوزه زیباسازی، فضای سبز و پسماند بیشتر مورد توجه قرار گیرد

علوی
به گزارش تدبیرشرق به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت ، هشتاد و ششمین جلسه صحن شورا شامگاه دوشنبه ۲۷ اسفندماه در تالار شورا برگزار گردید.
در آخرین جلسه سال ۹۷ رئیس شورای اسلامی شهر رشت در روزهای پایان سال، برای حضار آرزوی بهترین سال را نمود و اظهار داشت: در یک سال گذشته فضای سختی در کشور و شهر داشتیم.
سید امیر حسین علوی با بیان اینکه مدیریت شهری فراز و نشیب زیادی را متحمل شده، بیان داشت: فقدان شهردار، علیرغم میل باطنی اعضای شورا ایجاد شد و امیدواریم با ورود شهردار منتخب، کاستی های این فقدان جبران شود.
وی تصریح کرد: پیش بینی ها نشان می دهد سال آتی شرایط سخت تر خواهد بود. امیدوارم با به بار نشستن ایده های شورای پنجم و عزم شورا و شهردار و مدیریت شهری شاهد رونق مناسبی در سطح شهر باشیم.
علوی با اشاره به موقعیت های خدادی و طبیعی رشت افزود: استفاده بهینه از این پتانسیل ها می تواند اقتصاد شهر را رونق دهد.
رئیس شورا ابراز امیدواری کرد در زمان تحویل سال کدورت ها کنار گذاشته شود و اعضای شورا با همدلی بیشتر خدمت کنند.
علوی اذعان داشت: اخباری می رسد که تقسیم بندی و اولویت بندی پرداخت ها عادلانه نیست. پیامک های زیادی از کارگران به اعضای شورا می رسد. از سرپرست شهرداری می خواهم تمام مطالبات و معوقات کارگران را پرداخت نمایند.
وی با اشاره به کمبود منابع و عدم تخصیص به سازمان ها از شهروندان خواست کوتاهی ها را ببخشند و ابراز امیدواری کرد، حوزه زیباسازی و فضای سبز و پسماند بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
علوی با اشاره به آمادگی سازمان آتش نشانی از شهروندان خواست تا نکات ایمنی را در شب چهارشنبه سوری رعایت نمایند.
وی با تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر، ابراز امیدواری کرد، همه مشمول دعای خیر پدران باشند.
رئیس شورا ملی شدن صنعت نفت ایران را روز تاریخ ساز در کشور خواند و بیان داشت: این روز حس استقلال را در رگها جاری می کند.
علوی همچنین افزود: دشمن تدارک زیادی برای به زانو درآوردن ایران دارد و در این راه باید مسئولان و ذی نفعان از منابع ملی بیشتر حواسشان جمع باشد. در این مقطع همه شمشیرها به سمت ملت تیز شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا