آخرین خبرهااستان هااسلایدر

استاندار گیلان در حاشیه مراسم استقبال از اولین مسافران قطار گیلان: متناسب با تقاضای مردم تردد قطار در گیلان افزایش پیدا می‌کند

استاندار گیلان

استاندار گیلان در حاشیه مراسم استقبال از اولین مسافران قطار گیلان از افزایش تردد این شبکه حمل و نقلی متناسب با تقاضای مردم خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق ؛ دکتر مصطفی سالاری صبح امروز در حاشیه مراسم استقبال از خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان اولین مسافران قطار گیلان به مقصد مشهد مقدس گفت: ۷۰ درصد هزینه احداث این پروژه بزرگ در دولت تدبیر و امید تأمین شده و حاصل تلاش مسئولان و همکاری مردم که پروژه از اراضی آنها و یا روبه‌روی شهر و روستاهای آنها عبور کرده، می‌باشد.

وی با بیان اینکه بخش اعظم این پروژه که اجرای آن ۱۵ سال به طول انجامیده در دولت دکتر روحانی تکمیل و پیگیری شده که این مهم موجبات خوشحالی و رضایت مردم را فراهم کرده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: راه آهن گیلان از زمان افتتاح تاکنون همه روزه از رشت به تهران و بالعکس و هفته‌ای یکبار به مقصد مشهد مقدس در حرکت است.

وی با بیان اینکه طی روزهای پایانی سال متناسب با تقاضای مردم تردد قطار در گیلان افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: این قطار با فروش بلیط و افزایش تردد مردم ثمرات اقتصادی و توسعه محور را برای گیلان به دنبال دارد.

دکتر سالاری خاطر نشان کرد: به دنبال آن هستیم تا با افزایش شمار ترددهای قطار در گیلان سهولت در جریان سفر و نیز افزایش میزان ورود گردشگران به استان را شاهد باشیم.

وی با تقدیر از تمامی کسانی که در ادوار گذشته برای اجرا و افتتاح راه آهن گیلان تلاش کردند افزود: امیدواریم تا با استفاده حداکثری از ظرفیت قطار رفاه عمومی را افزایش دهیم.

استاندار گیلان در پایان از پرسنل قطار مسافربری گیلان نیز تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است که ۱۲۰ نفر از خانواده معزز شهدا و ایثارگران به عنوان نخستین مسافران قطار گیلان با بدرقه رئیس جمهوری عازم مشهد شدند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا