آخرین خبرهااستان ها

عده‌ای بشکن نزنند که حرفشان به کرسی نشست؛ سد لاسک ساخته می‌شود/توقف عملیات اجرایی سد لاسک برای بازنگری در آن بوده نه عدم ساخت

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه توقف عملیات اجرایی سد لاسک برای بازنگری در آن بوده نه عدم ساخت سد، اظهار کرد: عده ای بشکن نزنند که حرفشان به کرسی نشسته زیرا چنین خبری نیست.

تدبیرشرق/نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری گیلان گفت: عدم حضور وزیر نیرو در شهرستان شفت باعث ناراحتی مردم شده است.

محمدمهدی افتخاری با بیان اینکه روستاهای شهرستان چیزی جز محرومیت برای اهالی در بر نداشته است، یادآور شد: برای روستایان فقط فروش کالا در بازارها می ماند.

وی با اشاره به لغو عملیات اجرایی سد لاسک شفت گفت: کسانی که مخالف ساخت سد لاسک هستند، ساکن آنجا نیستند و اگر خوشبینانه بنگریم امیدوارم که دست‌هایی پشت پرده نباشد و انگیزه سیاسی نداشته باشند.

افتخاری به قلعه رودخان اشاره کرد و گفت: یکی از مناطق پربازدید برای گردشگران است که به دست بشر در دل طبیعت ساخته شده است. ما مخالف این نیستم که طبیعت را خراب کنیم اما باید بدانیم محیط زیست شکننده ای در گیلان وجود دارد.

وی افزود: در برخی از دستگاه‌ها کارشکنی هایی انجام میشود که عواقب این کارشکنی‌ها را مردم می‌ببنند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه توقف عملیات اجرایی سد لاسک برای بازنگری در آن بوده نه عدم ساخت سد، اظهار کرد: عده ای بشکن نزنند که حرفشان به کرسی نشسته زیرا چنین خبری نیست.

وی ادامه داد: این سد میخی بر تابوت تالاب نیست. ۷۴۰ هزار متر مکعب رسوب به تالاب انزلی ریخته می‌شود اما صدای کسی در نیامده اما برای سدی که هم اشتغالزایی و هم گردشگر به همراه خواهد داشت اینگونه کارشکنی می‌کنند.

افتخاری گفت:  سالهاست که مردم روستای لاسک نمی‌توانند ساخت و ساز و خرید و فروش کنند زیرا به آنها می‌گویند که زمینهایشان در حاشبه سد است.

وی افزود: از مردم روستای لاسک عذرخواهی میکنم و در آینده این قول را خواهم داد که با خضور وزیر دو سد باغبانان و لاسک به سر انجام برسد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا