آخرین خبرهااستان ها

فرهام زاهد: صدا و سیمای مرکز گیلان جلوی برنامه های طنز دوزاری و چاله میدانی را بگیرد

به گزارش تدبیرشرق،فرهام زاهد،عضو شورای شهر رشت در چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای شهر رشت با اشاره به اتفاقات ۱۴ خرداد در شهرداری رشت اظهار کرد: عده ای معتقد بودند شهرداری در زمینه نصب بنر و پارچه مشکی کوتاهی کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در اجرای مراسمات مختلف از قبیل عزاداری،جشن و ..همیشه پای کار بوده است بیان کرد: دکتر نصرتی اعلام کرد به ایشان گزارش دادند که سه سال است ساختمان شهرداری سیاه پوش نمی شود.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری قبل از اتفاقات گزارش عملکرد خود در این ایام را ارائه داده بود گفت: انصاف نیست در مورد سازمانی که پای کار بوده است مباحث اینچنینی مطرح شود.

زاهد با انتقاد از اکران فیلم فراری اذعان داشت: متاسفم نویسنده این فیلم گیلانی است و هرچند با سانسور مخالف هستم.

وی به انتقاد از عملکرد صدا و سیمای مرکز گیلان پرداخت و بیان داشت: در شبکه باران همه ستاره ها و سوپراستارها فارسی صحبت می کنند و همه افراد بدلباس بچه رشت هستند.

عضو شورای شهر رشت تاکید کرد: صدا و سیمای گیلان باید جلوی طنزهای دوزاری و چاله میدانی را بگیرد و تا زمانی این جرات را نداشته باشیم در مکان های عمومی با زبان گیلکی صحبت کنیم و به فرهنگ و زبانمان ارزش نگذاریم شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود و یقینا دیگران نیز اهمیتی نمی دهند.

زاهد با ابراز ناراحتی از وضعیت نامناسب سپیدرود رشت بیان کرد: باشگاه سپیدرود وضعیت خوبی ندارد و به دست کسی افتاده است که همه چیز و همه کارش مورد سوال است.

وی با بیان اینکه سپیدرود به صورت گوشت قربانی در بین نمایندگان مجلس و اداره‌کل ورزش و جوانان شده است گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته در فرمانداری رشت برگزار شده ضرب العجل برای این مهم تعیین شده و انتظار داریم افرادی مدیریت این باشگاه را بر عهده بگیرند که حداقل لگدی به توپ زده باشند

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا