تدبیر ورزشی

آرمات: کولاکوویچ دو مرتبه هم به جوان ها اعتماد نماید

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا، تیم ملی والیبال ایران روز گذشته (شنبه) در هشتمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل برزیل شکست خورد. در این مسابقه امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، صابر کاظمی و محمدرضا حضرت پور ۴ بازیکن جوان ایران در ترکیب کلیدی تیم ملی جای گرفتند که کارکرد بسیار خوبی هم داشتند.
مسعود آرمات روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا در مورد کارکرد این بازیکنان گفت: روند تیم ملی تا پیش از بازی با برزیل طبق انتظاراتی که از والیبال ایران می رود نبود. تیم ملی به برتری برابر چین احتیاج داشت تا بازیکنان با روحیه بالاتری به مصاف برزیل بروند.
وی اضافه کرد: ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی در بازی با برزیل به جوان ها میدان داد چون هم تیم رقیب شناخت بسیاری از این بازیکنان نداشت و هم اینکه بازیکنان کلیدی مجال استراحت پیدا نمایند. پیش از این هم به نظر می رسید شانس بسیاری برای برتری بر برزیل نداریم، به همین سبب کولاکوویچ با خیال راحت از جوان ها استفاده نمود.
آرمات که سرمربیگری تیم ملی والیبال دانشجوهای ایران را نیز در کارنامه دارد، افزود: بازیکنان جوان عملکردی استثنایی در بازی با برزیل داشتند آن هم مقابل تیمی که مدعی قهرمانی هست.
مربی پیشین تیم سایپای تهران و نوین کشاورز گفت: تیم ملی می توانست برزیل را هم مغلوب کند اما کولاکوویچ خیلی دیر برای تعویض و درخواست وقت استراحت تصمیم گیری می کند. سرمربی توان دارد با تعویض خود و تغییر تاکتیک تیم، برنامه های تیم رقیب را به هم بزند اما کولاکوویچ در این زمینه ناتوانی دارد.
وی که در زمان سرمربیگری خولیو ولاسکو، در کادر فنی تیم ملی ایران حضور داشت، گفت: سعید سرشناس و فرهاد قائمی هم به عنوان دو بازیکن با تجربه تیم ملی در مسابقه با برزیل کارکرد بسیار خوبی داشتند و نمره عالی گرفتند.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در نهمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال به مصاف روسیه می رود.
ورزشی ** ۲۰۲۴**۱۵۹۷

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا