آخرین خبرها

گربه پیشگوی جام جهانی دست به کار می گردد

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ایرنا، خبرگزاری تاس روز شنبه با اشاره به اطلاعیه منتشر گردیده در تارنمای کمیته گردشگری سن پترزبورگ، درج کرد: این حدس بر طبق برنامه روز ۱۳ ژوئن راس ساعت ۲ صبح به وقت محلی، یک روز قبل از شروع بازی افتتاحیه و در جریان کنفرانس مطبوعاتی که به منظور گشایش مرکز مطبوعاتی شهر سن پترزبورگ برگزار می گردد؛ انجام خواهد گردید.
علاوه بر این، تمام هفت ملاقاتی که مطابق برنامه در شهر سن پترزبورگ برگزار می گردد؛ در موزه آرمیتاژ حدس می زند؛ با این حساب، بازی تیم های مراکش و ایران ، روسیه و مصر، برزیل و کاستاریکا و آرژانتین و نیجریه که به ترتیب در روزهای ۱۵، ۱۹، ۲۲ و ۲۶ ژوئن و علاوه بر این دو دیدار فاز پلی آف و تک بازی رتبه بندی نیز که در این شهر برگزار می گردد توسط آشیل حدس خواهد گردید.

* نتیجه های پیش گویی ها
گربه لوکس موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ تاحالا از چهار دیدار جام کنفدراسیون های سال ۲۰۱۷ که دربردارنده بازی افتتاحیه و فینال می گردد؛ سه دیدار را بدرستی حدس کرده هست.
طبق سخنان منشی مطبوعاتی موزه آرمیتاژ؛ آشیل در سال ۲۰۱۷ به سبب ‘توانایی های گزینشی، تحلیلی و رفتارهای غیرعادی’ برای پیش گویی مسابقات انتخاب گردیده هست؛ این در حالی هست که ناشنوا بودن او که البته در میان گربه سانان سفید رنگ مبحث غیرعادی شمرده نمی توان، سبب دیگری هست که باعث تمرکز بالا در انتخاب تیم پیروز می گردد.
گفتنی هست مطبوعات بریتانیایی در سال ۲۰۱۵؛ گربه های موزه آرمیتاژ سن پترزبورگ را در لیست غیرعادی ترین جاذبه های گردشگری جهان قرار دادند.
استفاده از حیوانات برای پیشگویی مسابقات جام جهانی که زیادتر جنبه تفریحی دارد، مبحث جدیدی نیست. در جام جهانی ۲۰۱۰، پاول هشت پایی در آکواریوم شهر اوبرهاوزن در آلمان بود که با حدس زیادی از مسابقات تیم ملی فوتبال آلمان به آوازه جهانی رسید.
رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸؛ از ۲۴ خردادماه سال جاری به مدت یک ماه در ۱۱ شهر کشور روسیه برگزار می گردد و تیم ملی کشورمان که دومین حضور پیاپی خود را در این رخداد بزرگ تجربه می کند، در گروه (بی) با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش دیدار خواهد نمود.
ورزشی**۳۹۹۱**۱۵۸۴

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا