آخرین خبرها

مورینیو: نشستن روی نیمکت پرتغال برای من زود هست

مورینیو در جواب به پرسشی مبنی بر اینکه به نظر وی بزرگترین بازیکن تاریخ جام جهانی چه کسی هست؛ بدون اشاره کردن به یک اسم مشخص اضافه کرد: سوال دشواری هست؛ من سال ۱۹۶۳ متولد گردیدم و جام جهانی ۱۹۶۶ برای یک کودک خیلی ملموس نیست، اما تاریخ فوتبال و بازیکنان زمان خود را مثل «سر بابی چارلتون» و «اوزبیو» بخشی از سرشناس های آن زمان بودند.
در حالی که هر روزه رقابت های فوتبالی بسیاری برگزار می گردد و مردم جهان هر هفته قادرند به تماشای بازی های لیگ های متفاوت بنشینند اما به باور مورینیو، جام جهانی همچنان رخداد خاص و مخصوصی هست.
وی در این باره تصریح نمود: جام جهانی برای طرفداران تمام کشورها یک رخداد خاص هست و همچنین در تابستان هم برگزار می گردد. همیشه می اندیشم وقتی که تیم ملی کشوری در جام جهانی بازی می کند، زمان در آن کشور متوقف می گردد و اگر در خیابان کشوری که تیم ملی اش در حال بازی کردن در جام جهانی هست قدم بزنید به سادگی توان دارید تمام اجناس یک فروشگاه را دزدی کنید بدون اینکه آب از آب تکان بخورد؛ تورنمنت مهیجی هست آنقدر که حتی کسانی که علاقه ای به فوتبال ندارند عاشق تیم ملی کشورشان می گردند.
رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ از ۲۴ خردادماه سال جاری به مدت یک ماه در ۱۱ شهر روسیه برگزار می گردد و تیم ملی کشورمان نیز در این دوره با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش در گروه (بی) رقابت خواهد نمود.
ورزشی**۳۹۹۱**۱۳۶۸

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا