آخرین خبرها

وزیر ارتباطات: کسی با تکیه بر اسلام، جمهوریت و نظر مردم را زیر سوال دوئل

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه زنجیره استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پیمان امام با امت بود، اظهار کرد: در حالت تعادل این کلمات ساختار و شاکله رابطه امام و مردم را تشکیل داده هست. نه کسی به دستاویز آزادی استقلال کشور را زیر سوال ببرد و نه کسی به دستاویز استقلال آزادی مردم را آسیب زده کند؛ نه کسی با تکیه بر اسلام جمهوریت و نظر مردم را زیر سوال ببرد و نه کسی با تکیه بر جمهوریت اسلام را زیر سوال ببرد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از خبرنگار جماران، محمدجواد آذری در مراسم تجدید میثاق وزیر و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با آرمان های امام خمینی(س) اظهار کرد: از شخصیت، روحیات و اخلاق امام بسیار شنیده ایم که شاید بشود در پیمان امام با خدا دید و شاید یکی از تجلیات این پیمان در لحظه ای بود که تهدیدات بسیار بسیاری را در روز دوازده بهمن که وی از پاریس بر می گشتند، از وی سوال گردید که چه حسی دارید؟ و امام جواب داد هیچ حسی ندارم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پیمان دوم امام با مردم بود، تصریح نمود: پیمان امام و مردم در چهار کلمه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی چکیده شده هست. این چهار کلمه زنجیره ای از تعهدها امام و ملت بود. در حالت تعادل این کلمات ساختار و شاکله رابطه امام و مردم را تشکیل داده هست. وی تصریح کرد: زنجیره استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پیمان امام با امت بود که در حالت تعادل این مفاهیم جمهوری اسلامی و نظام اسلامی ما تشکیل شد و تا امروز هم سربلند و موفق پیش رفته هست.

صحابه و تابعینی که باید با نگاه به تعهدها و پیمان امام با خدای خودش و درس گرفتن از آن پیمان امام و ملت را ادامه دهیم. وی دنبال کرد: ان شاء الله همه ما با یادآوری پیمان امام و مردم و با تکیه و درس گرفتن از نگاه بلند وی با خدای خودش داشت، با تهذیب نفس و تهی کردن خودمان از حبّ فاسد کنند مدیران، بتوانیم پیمان امام با مردم را جدی تر پیگیری کنیم و وارثان خوبی برای وی باشیم.

وزیر ارتباطات در انتهاء اظهار کرد: گرامی داشت یاد و خاطره امام بدون گرامی داشت یاد و خاطره افرادی که امام را در این مسیر کمک کردند میسر نیست.

یکی از این بزرگواران حجت الاسلام و المسلمین سید احمد آقا هست و خانواده امام که به طور مستمر وی را معیت کردند و بر گردن ملت ایران حق دارند.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا