آخرین خبرها

بیگی: صداوسیما نتوانسته با سایر ابزارها رابطه جمعی رقابت موثری داشته باشد

احمد علیرضا بیگی در اظهار کرد وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از دانشجوهای و انتقاد نسبت به مدیریت فعلی و گذشته سازمان صداوسیما، گفته بود: امروز عصر منفجر شدن ارتباطات هست و اگر صداوسیما بخواهد در عرصه ارتباطات مورد توجه قرار گیرد و تأثیر بگذارد باید خودش را با شرایط جدید تطبیق دهد به به صورتی که بتواند نیازمندی های مخاطبین خود را رفع سازد.

وی در ادامه اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران رسالتی برای صداوسیما تشریح شده و آن به عنوان یک دانشگاه ملی دیده شده هست که باید فرهنگ عمومی جامعه را در زمینه ارزش های اسلامی بالا بردن داده و نهادینه سازد. صداوسیما با تمام وسیله و امکاناتی که امروز در اختیار دارد نتوانسته با بقیه ابزارها رابطه جمعی رقابت موثری داشته باشد و تاثیرگذاری خود را در جامعه از دست داده هست. امروز لزوم تجدیدنظر در سیاستگذاری این سازمان احساس می گردد.

وی اضافه کرد: ناتوانی در صداوسیما مورد ایراد قشر فرهیخته جامعه نیز هست. احساس می گردد که صداوسیما در فضای دیگر سیر می کند. رهبر معظم انقلاب انتقادهایی را که دانشجوهای و قشر فرهیخته جامعه نسبت به صداوسیما و قوه قضاییه داشتند وارد دانسته و آنان را تایید نمودند.

نماینده مردم تبریز در مجلس دنبال کرد: صداوسیما باید خود را در فراروی انتقاد قرار دهد و به انتقادهایی که نسبت به آن وارد می گردد توجه نماید تا بتواند ارزش خود را از نظر موثق بودن اخبار، اطلاعات و آنالیز ها در قیاس با سایر رسانه ها که امروز در دسترس مردم هست اثبات کند.

وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به استفاده از نیروهای جوان و انقلابی در سازمان صداوسیما، گفته بود: مطالبه مقام معظم رهبری تماما صحیح هست. قشر جوان و مسئولان جوان باید امکان بروز و ظهور در همه ارکان نظام بخصوص در صداوسیما و قوه قضاییه را که حساسیت بالایی دارند، دارا باشند. اشخاص باید شاخصه انقلابی بودن را با مدیریت جهادی نمایش دهند.

بیگی دنبال کرد: در شرایط امروز گویی تنها رهبری هست که دغدغه انقلاب اسلامی را دارد و نسبت به رسالت انقلاب و کارکرد آن حساسیت نشان می دهد.

وی در انتهاء اظهار کرد: مهمترین نقطه ناتوانی صداوسیما، عدم فهم شرایط جامعه امروز هست که فقدان این نگرش و فهم نامناسب علت شده که ما شاهد مبادله مشترک بین بیننده و صداوسیما نباشیم.

انتهای پیام

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا