استان هابا جوانانفوری

اقدام متفاوت جهاد کشاورزی گیلان در راستای جوانگرایی؛ انتصاب مدیر دهه شصتی در یک دهستان به جای معاونت ها و شهرستان ها!

سرپرست مرکز جهاد کشاورزی دهستان جیرده

به گزارش تدبیرشرق به نقل از گیل خبر، بعد از ابلاغ دستورالعمل مصطفی سالاری استاندار گیلان به مدیران دستگاه‌های اجرایی در مورد به‌کارگیری و ارتقای جوانان و بانوان در ادارات در سطح معاونت ها و مدیران شهرستانی تعدادی از مدیران کل جهت خالی نبودن دستورالعمل استاندار انتصاباتی را در دستور کار قرار داده اند که به نظر می رسد نوعی دور زدن این ابلاغیه محسوب می شود.

به طور مثال اخیرا با موافقت علیرضا شعبان نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان و ابلاغ مجید جباری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت، مومن زاده متولد ۱۳۶۱ به‌عنوان سرپرست مرکز جهاد کشاورزی دهستان جیرده منصوب شد. این در حالی است که هنوز هیچ انتصابی در حوزه جوانان و بانوان در سطح معاونتها و مدیران شهرستانی سازمان صورت نگرفته است. ولی همین انتصاب در یک دهستان با تبلیغات رسانه ای همراه بوده است.

اگر قرار باشد انتصاب یک مدیر در دهستان نیز به عنوان ثمره انتصابات جوانان در گیلان رنگ و لعاب بگیرد پس مشخص است که هنوز کار بسیار زیادی وجود دارد و اقدام خاصی صورت نگرفته است. تنزل دادن یک ابلاغیه به چنین سطحی عدم باور قلبی و عملی مدیران ادارات در استفاده از جوانان و بانوان را نشان می دهد. شاید بهتر بود مدیرکل جهاد کشاورزی برای این که حداقل ظاهر کار را حفظ می کرد این جوان دهه شصتی را در جهاد کشاورزی شفت منصوب می کرد. نه این که توسط یک مدیر پابه سن گذاشته در محلی کم اهمیت منصوب شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا