آخرین خبرها

فرماندار آستارا: تبیین ابعاد شخصیت امام (ره) در جامعه ضروری است

به گزارش عصر پنجشنبه خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش در دومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در فرمانداری آستارا اضافه کرد: در این راستا حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی و هنری، سیاسی و سایر بخش های مرتبط نقش محوری دارند و باید به وظیفه خود عمل کنند.
وی ادامه داد: اندیشه امام خمینی (ره) سرمایه بزرگی است که باید از این سرمایه به خوبی استفاده کرد زیرا جامعه امروز ما نیاز بیشتری به این اندیشه ماندگار دارد.
وی افزود: برنامه ریزی برای بزرگداشت شخصیت حضرت امام (ره) نباید مختص ایام سالگرد ارتحال ایشان باشد بلکه باید برای طول سال، برنامه ای مدون در تبیین ابعاد مختلف شخصیت امام و اثرگذاری آن در جهان اسلام و دنیای امروز تدوین شود.
رنجکش با تاکید بر اجرای برنامه های مختلف و متنوع در گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره)اضافه کرد: باید با بهره مندی از برنامه های خلاق و استفاده از ظرفیت های مختلف این ایام را با مشارکت بیشتر مردم گرامی بداریم.
وی به اجرای برنامه های مختلف در ایام سوگواری حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: تبلیغات محیطی مناسب به همراه راه اندازی دستجات عزاداری و برگزاری مراسم قرائت قرآن و اجرای برنامه های فرهنگی از اقدامات دستگاه های اجرایی در این ایام خواهد بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7124/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا